Header Ads


DERLERKİ HER GÜZEL ŞEY BİR GÜN BİTER

15 Kasım 2010 Pazartesi, 05:58 tarihinde Cesur Ölçenoğlu tarafından eklendi

15 Kasım 2010 Pazartesi, 05:58 tarihinde Cesur Ölçenoğlu tarafından eklendi
Öyle inandırdım ki kendimi Aşkın gücüne plastik çiçeklere su versem hayat bulur sandım. Elele kırık camlar üstünde yürüsek parçaları batar ama acıtmaz sandım. Ve bir şeyi unuttum galiba Aşkın kuralları baştan yazılmıştı sadece okumamışım.Sonu baştan yazılmıştı hikayemizin! Oysa söylenecek yığınla cümlelerim vardı. Yarım kaldı bile diyemiyorum daha
yeni başlamıştım anlatmaya, çok başındaydım söyleyeceklerimin. Seni sana anlatıyordum daha kendimi de anlatacaktım halbuki şimdi bitti kelimelerim... Seni tanıyana kadar yaşamamıştım, İyiki doğmuşum demiştim ilk kalp atışını hissetiğimde. Dünlerim hiç olmamıştı sadece bugünüm vardı anlayacağın. Olacaklarda da sen vardın hep, sensiz hayal kurmadım Senin olmadığın rüyayı hatırlamadım. Kim bilir belki de hayatındaki bir boşluğu doldurdum gelişimle Şimdiyse gidişimle kocaman bir boşluk bırakıyorum yüreğinde. Şairin kaleminde dediği gibi Daha durmam boşluklarında ben...


Unutuyorum diyemiyorum ama Unutmaya çalışıyorum
                                                                            HOŞÇAKAL :(






Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.