Header Ads


Doğum Günün Kutlu Olsun

6 kasım 1991 senin dünyamıza geldiğin gün o güne kadar evin en küçüğü ben yerimi sana devrettim, o zaman kendime dedim büyümek istiyordun bak büyüdün işte sonra hazır olmadığımı fark ettim ama kimseye hissettirmedim, kıskançlıklarımı senden zannettiler ama bilemediler ben aslında büyümek istemiyordum. Seninle büyüdüm  güzel yeğenim ne iyi ettin de geldin ne iyi ettin de büyüttün beni.

Senide büyütecek nice yiğenlerle dolu mutlu sağlıklı yıllara...

nice mutlu yaşlara

3 yorum:

  1. cdanom ne güsel döktürmüşün yav sağol yeğenimiz büyüdü evet senin pabucunu dama atmıştı arkasından seda sonra fırat hakan eda emo vede en son hepinizinkini aden can değilmi iyiki varsınız canlarım

    YanıtlaSil
  2. Evet yaa iyi ki varlar sırada benim ki az kaldı aden canın da pabucunu dama attırız:)

    YanıtlaSil
  3. Hadi bakalim, dort gozle bizim haydutun pabucunun dama atilmasini bekliyorum. Hepinizi coook seviyorum..

    YanıtlaSil

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.