Header Ads


Geçmiş Zaman Olur Ki

Yıllar sonra sevmediğim o kadar çok şeyi sevmeye başlamışım ki nasıl oldu neden oldu anlamadım. Yemeklerden birçoğunu sevmez iken şimdi bir pırasa yemeğini severek yiyebiliyorum, sebzelerden rokayı ağzıma süremezken şimdi sofrada yokluğu can sıkıcı olabiliyor.  


Dere otu kokusuna bile tahammül edemezken şimdi ayrı bir keyif oldu. Tarkan’ı dinlemek rahatsız verici iken şimdi keyfin tarifi yok, Cem Yılmaz’ın gösterileri karın ağrısı yaparken sinirden şimdi ise gülmekten karın ağrısına sebep oluyor. Bu listeyi daha uzatıp giderim…

Yapacak bir işimin de olmayışından kaynaklı bu konu üzerinde araştırmaya başladım, araştırmalarım sonucunda birkaç sebep ortaya çıktı bunlardan bazıları şunlardır.
Yemeklerle ilgili olan açıklama vücudumun ihtiyaç duymamasından olabilirmiş, benden büyük ve hayran olduğum yakınlarımdan birilerinin sevmediği yemekleri sevmeyişim olabilirmiş; onlar kendi aralarında konuşurken sevdikleri ve sevmedikleri hakkında bende aradan sanırım almışım onların bu sevmediklerini kşm bilir onlarda kimlerden almıştı.Büyükler birbirleri ile  konuşurken farkına varmadan çocukları etkilerle; benim çocuk cinsin tekidir şunu sevmez bunu sevmez gibisinden konuşmalarla bunun bir halt olduğunu zannedip sevmemem olabilirmiş.
Popüler kişileri sevmeyişimin nedeni kıskançlık olabilirmiş, onlar yapabiliyor ben niye yapamıyorum, Halbuki ben onlardan daha uzunum gibi sebeplerden dolayı.
Anlaşılan tek sebepte bu sanırım. Onların yapabildiklerini benim yapamayışım ve bu yüzden basit görmek bazı ünlülere karşı tepkiye yol açabiliyormuş.

Peki, neden şimdi sevmeye başlamışım bana göre tek sebebi ortaya çıktı oda eski günleri hatırlatıyorlar ve ondan dolayı konuşacak konu oluyor anlayacağınız güzel günlerin hatırına çiğ tavuk bile güzel geliyor.

Yayınlanma tarihi:12 2010 18:58

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.