Header Ads

Ziraat Bankası ve Diğer Bankaların, Müşteriyi Yolma Uygulamaları

 Bankalar ve müşteriyi yolma yöntemleri,

Adana Ziraat Bankası Toros şubesinden para çekmek istediğimde başka Ziraat Bankası şubesinde ki hesabım olduğundan dolayı  masraf ödemem gerektiği söylendi, Ziraat Bankası Müdür muavini ile görüşmemde aynı cevabı aldım ,müthiş bir sinir dalgası ile boğuşup kendimi zar zor dışarı attım,4440000 Ziraat Bankası müşteri hizmetleri numarasını aradım.
Ziraat Bankası ve Müşteriyi Yolma Uygulamaları
Yaklaşık 5 dakika bekledikten sonra Betül hanıma durumu açıkladım başka bankaların da aynı uygulamayı yaptıklarını söylediler,nasıl olur ben 10 banka ile çalışıyorum(10 banka biraz abartı oldu 8 bakayım şimdi sayınca ortaya çıktı) dedim ve hiçbirinde bu uygulamaya denk gelmedim ve şikayetçiyim dedim hatta bir ay önce İzmir Ziraat Bankası Karşıyaka şubesinden paramı masraf ödemeden aldığımıda belirtim şikayetime geri dönüş istedim ve bana dediği cümle ziraat com tr ye girin orada şikayetinizi yazın bende ne haliniz varsa görün dedim telefonu kapattım, iyi yapmışmıyım:) dağ fareye küsmüş, fare illede peynirim demiş hehe

Ben bu yazıyı yazdığımdan bu yana tam iki yıl geçmiş, ve tekrar güncelleme sebebim ise yaklaşık 1 aydan buyana televizyonlarda ki Ziraat Bankası reklamaları müşterileri değer verme üzerine kurulan bu reklamı her gördüğümde bu yazım aklıma gelmiştir ve kısmet bugüneymiş ki tesadüf oldu tam iki yıl sonraya denk gelmesi:) Siz hala farklı şubelerden yatırlan ve çekilen paradan komisyon alacak kadar ihtiyaç sahibiyseniz, yaptığınız reklamın yüzsüzlüğü tam bir soyguncu sömürüsünden başka birşey değil diyorum.

Bu bankaların durumu çok fena bunlara bir dur demenin yolunuda bulamıyoruz, çok güzel şekilde bizler üzerinden o kadar sağlam para kazanıyorlar ki,nasıl olacakta olacak bu durumu çözeceğiz diye de düşünmeden edemiyor insan, hoş insanlık gelişimi sürecine baktığımız da bizden önce finansal anlamda gelişmeleri bulanlar bu tür sıkıntıları yaklaşık 20 yıl önce çözmüşlerdi. Bilinçlenen kullanıcılar, bankalara karşı bir bir tüketici haklarını almaya başlamışlar, darısı bizim ülkemizin başına...

Mesala citibank ve akbank, garantibankası ve onu takip eden diğer bankalar sms ücreti adı altında sizden 1tl alıyorlar neymiş efendim borcunuzu geciktirdiğiniz için haber veriyoruz iyide kardeşim 1 tl ye kim nerede mesaj atıyor ne yapıyorsunuz siz diyorum he he diyolar,

haydi bakalım yine çok sinirlendim.

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...
İlk yazı tarihi:21.01.2011 16:29

2 yorum:

  1. Adsız5:03 ÖS

    Hocam ayıptır sorması kaç tl kesinti oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17 Lira civarında bir bedel talep etmişlerdi, dolmuşa 4 lira verdim. Öyle paramı çekebildim:)

      Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

      Sil

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.