Header Ads


Can Dostum

Bir CAN DOSTUM var şuncacık dünyada.
                                
                   CAN DOSTUM                                  
Sığdırmak kolay değil be dostum,
İki üç mısraya bu birlikteliği.
Acımasız hayatta beraber kalmayı,
Ve ardından getirdiği sürprizleri...

Hangi birini analatabilirim ki;
Ve hangi güzellikleri yazabilirim ki.
Bir tane değil ki beraber söylediğimiz türküler,
Paylaşılan anlar o kadar fazla ki,
Sığdırmak kolay değil be dostum,
İki üç mısraya bu yaşanmışlıkları.
Ama bir iki şey sığdırabilmekse...
Temennimdir bütün insanlara,
Kursunlar böyle beraberlik,
Ve diyebilsinler canı gönülden,
Bir CAN DOSTUM var şuncacık dünyada.

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.