Header Ads


Kelimeler Yetersiz Kalır...SENİ SEVİYORUM


Kelimeler, bir araya gelip cümle kurmak için yanıp tutuşsalarda, yetersiz kalırlar, aciz bir çırpınışla, haykırışa dönüşür, en acı çığlık misali, kurtarılmayı bekler. Her bir harf sıraya dizilir hiyerarşik bir düzen içinde.

S başı çeker ben Sevgiyi başlatırım.Sonsuz Sevgi benimle başlar.Sensizliğe ise dayanamam
E atılır hemen Se'nin ardından En'ler benim işimdir,El olmadan, Eller benimle tutulur, Emin olmak benim işimdir,
N sırasını beklerken, Niyeti bilir. Ne kadarı , neredeyi, ne zamanı, nasılı, niyenin nedenini, Nedensizliği  anlatır, Neden olduğunuda,
İ son noktayı koymak istercesine İsterim der, İsteksiz yapmak benim İşim değil, İçtenlik, İncelik, katmak benim İşim.

S yine araya girer Sadece benimle başlar. Sadece Sen, Sadece Senin Sevgin, Sözler de benimle başlar  Sadece Sana Söylenen Sesle,
E yine sabırsız ama bir o kadar da Emin, Elleri bırakmamacasına tutturacağına, Eşsiz bir hayatı Engellemeden,
V sırası gelir Varoluşun,Varlığın,Vazgeçilmezliğin,Vaadleri olarak Vedanın olmacağına dair,
İ ,iyiliği, ilgiden alır. İlgisizliği, İçtenliğiyle istenmeyen yapar, 
Y Kendini Yalnız hisseder Yanında olmayınca,Yanar,Yanar Yokluğunla.
O Olmaz sa Onu kimse Olduramaz,
R Razıdır Rüyalarda bile buluşmaktan.Ruhunu sana teslim etmekten ,
U Unutulmaz bir aşk,Uslanmaz bir Aşıktır,Uzun uzun zamanların.
M ise Mutludur, Mutluluğu başlatarak, Mutlu sonda beraber olduğu için.
S.D
DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK DİLEĞİYLE...
23 01 2012 09:49

















































Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.