Header Ads


HAYATIN ANLAMI NEDİR?

Yükseklerde esen rüzgarlar farklıdır. Geçen gün yeni tanıştığım yaşça benden büyük bir kişiden duydum bu sözü, aslında daha önceleri farklı şekilde söylenişlerini biliyordum ama o gün söylenen bu söz benim için ilk defa duyuyormuşcasına etkili oldu. Kısa ve özdü, ne anlatmak istediğini çok iyi anlatıyordu.


Bir başka beni etkileyen söz ise Selçuk Yöntem'den gelmişti. Selçuk Yöntem'e sesi ile ilgili övgü yapıldığında dediği tek şey şu oldu bu sesi hergün duymak beni çok geriyor. Düşünsenize Selçuk Yöntem'in sesi gibi bir etkileyici sese sahip olmak isterken aslında bu bir lanetmiş, çünkü siz o sese sahip olduğunuzda dışardan duyduğunuz gibi olmayacak...

Bakış açısı ne kadar önemli, dışardan baktığınızda herşey için bir yorum, bir çözüm bulunabilir ama o bulunan çözümler işin içinden gelinmediği sürece neden yanlış yaptığımızı, bulamayışımızın sebebi olacaktır.

Ve böylelikle insanlığın düşünsel olarak gelişmeye başlayıp sorduğu tek cevabı ortaya çıkmakta, hayatın anlamı nedir? Hayatın anlamı kişinin kendisinde saklı, kiminde iyi, kiminde kötü...

Sizin için hayat neyse, anlamı da o dur. Hepsi bu kadar...

Düşünmek ve Paylaşamak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.