Header Ads


11 YIL SONRA AÇILAN SINAV...

DÖNDÜM DOLAŞTIM AYNI YERE GELDİM. AYNI SÖYLENMELERE DEVAM ETTİM. KLAVYEMDEN BÜYÜK HARFLERLE BAŞLADIM YAZIMA, HAYKIRIYORUM BELKİ BİRİLERİ ANLAR DİYE...

Üniversiteler değişmediği sürece malesef işsiz üniversitelilerin hali hep aynı kalacak, daha öncede yazdım tekrar yazıyorum, akademik monarşi kalkmadığı sürece malesef ve malesef bu sıkıntılar hep devam edecektir.

Sorun belliyken çözümü bulamamak ise ayrı bir dert çünkü aslında hepimiz gemisini kurtaran kaptanlarız. Gemi kurutulursa ne ala ama kurtulmazsa o zaman şikayete devam...

Değişmeyen haberlere bir örnek çıktı karşıma yıllar yılar öncesinden...Başlıkta aynen şu şekilde 11 Yıl Sonra Açılan Sınav...

11 yıl aradan sonra Kültür Bakanlığı çeşitli illerdeki müzelerde görevlendirilmek üzere 11 arkeolog 19 müze görevlisi için sınav açtı.

TÜRKİYE'DE bazı haberler vardır; bunlar neredeyse klişe haline gelmiştir. Yazılır, çizilir, insanlar şikayetlerini anlatır, yetkililer de
en kısa zamanda sorun çözülecektir gibi cevaplar verir ve konu böylece bir yılan hikâyesi gibi uzayıp gider.
11 yıldır yazılıp çizilen bu haberlerden biröe müzelerdeki uzaman personel eksikliğiydi. Ancak geçtiğimiz hafta bu konuda çok küçük de olsa
Kültür Bakanlığı’nda bir faaliyet gerçekleşli ve 11 yıllık aradan sonra ilk
keâarkçolog ve mü/e araştırmacıları için bir sınav açıldı.
Kültür Bakanlığı'nın yıllar sonara'Anıtlar ve Müzeler Genel Müdürlüğü taşra teşkilatının ihtiyacını karşılamak üzere açtığı sınavla
11 arkeolog ve 19 müze araştırmacısı alınacak.
Başvuruları geçtiğimiz hafta başlayan sınava katılacaklar arasından çeşitli illerde görevlendirilmek üzere üniversitelerin ilgili bölümlerinden
mezun olan 11 arkeolog ile 3 etnologa 1 Hititolog, 2 sümerolog, 5 La tin-Yunan dili ve edebiyatı mezunu ile 8 sanat tarihçisi alınacak.

Sınav tarihi itibanyla 36 yaşından gün almamış olmak, halen veya daha önce devlet memurluğu yapmamış olmak şartlarının
arandığı sınav için adayların, 2 Temmuz gününe kadar Anıtlar ve Müzeler Genel Müdürlüğü'ne başvurmaları gerekiyor.
21.06.1998, Gazete Pazar, Sayfa 15, Haber milliyet gazetesi

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle....

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.