Header Ads


YALAN DÜNYA

Bazı zamanlar kendime kızıyorum, ülke ve dünya gündemini takip etmiyorum diye neler olmuş nasıl olmuş niye olmuş... Sonrada niye takip edeyim ki diyorum zaten tarih tekerrürden ibaret değil mi yapılan herşey aslında gücü elinde bulunduranların tekrar tekrar oynattığı bir senaryo değil mi? 


Sureyi ile olan ilişkilerden tutunda terör olaylarına kadar hepsi bir kurmaca düzen içerisinde, bize anlatılanlarla aslında yaşananlar çok daha farklı ama kime nasıl anlatıp,gösterip oradan da mantığına oturtacaksınız, biz insanlar kötüye inanmayı daha çok severiz,tedbir alalcağımıza o kötüyü şehir efsaneleri ile birlikte daha da büyütürüz ardından bizlerde inanırız aşağıda söyletilen yalana...

İnsanlar gelişecekler ama malesef, kavga ederek, sömürerek ardından devletler gelişecek, savaşarak sonra savaş kötü denelicek,barış imzalanacak mutlu bir dünya olacak, illaki canlar yanacak, ilahi adalette böyle değil mi kötüler cezalarını cekecek cehennemde sonra cenneti hakedecek...

Buradan yazıyorum ve haykırıyorum, SAVAŞA HAYIR.... ama malesef evrensel süreçte savaşı durduracak birşey yok, ilk önce savaş olacakki ardından gelişim daha sonra zaten bir bakacak ki sonra ki nesiller geçmişteki bizlere ve anlam veremeyecekler ne için savaştığımıza...

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...


Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.