Header Ads


OUTLETIM.COM SEZON SONU ALIŞVERİŞ ADRESİ İNDİRİM KAMPANYASI




Outletim.com kimi iyi diyor kimi kötü, kimi bindirimden indirim yaptı diyor kimiyse helal olsun iyi site bu outletim .com, kıyak indirim yaptı diyor. forum.donanimhaber.com,dan tutun eksisozluk.com'a kadar birçok populer site yazılıp tartışılıyor.Kimi ürünler replikaydı diyor, kimi orjinaldi. Kendileri 9 yıldır sistemdeyiz diyor, ürünlerine %100 orjinallik garantisi veriyor, beğenmez iseniz koşulsuz iade tanıyor(iç giyim hariç).

Bu yazdıklarımı ben demiyorum outletim.com arama sonuçlarında çıkan kullanıcı yorumları ve kendi sitelerinde yaptıkları açıklamalar. Outletim.com ünlü markaların (ki birçoğunu ben duymadım ama benim duymamış olmam onları ünlü olmaması demek değildir.) sezon sonu ürünlerini klasik outlet mağazaları mantığı ile sanal ortama taşımış bir sitedir.

Kendilerini şu şekilde tanıtmaktalar:
En Büyük Online Outlet! Outletim.com
Outletim.com Türkiye’nin en büyük online outlet mağazasıdır. Outletim.com, 2004 yılı şubat ayından beri 1 Milyona yakın üyesine dünyanın en iyi giyim markalarını dünyanın en düşük fiyatları ile sunmaktadır. Outletim.com’da tüm siparişleriniz için Ücretsiz Kargo, Ertesi Gün Teslimat, %100 Orjinallik Garantisi ve Koşulsuz İade Garantisi bulunmaktadır. Outletim.com tüm bu garantileri sunabilen Türkiye’nin tek internet mağazasıdır. Dünya'nın en iyi erkek ve kadın giyim markaları %80'e varan indirimlerle. Türkiye'nin En Büyük Online Outlet Mağazası Outletim.com'da.

Sanal ortamda dokuz yıldır bulunduğunu belirten outletim.com'dan kıyafet ihtiyaçlarınızı kolayca karşılayabilirsiniz. İstanbul Göztepe'deki Optimum Outlet'ten aldığım Caterpillar çoraplar outletim com'da %20  daha ucuz olarak buldum. Bu arada bindirimden indirim olayını da şu şekilde çözdüm, ürünlerin sezonda ki satış fiyatlarını yazıyorlar, yani siz bu ürünleri sezonda alsaydınız bu kadardı şimdi ise sezondışı(outlet) olduğu için bu fiyata alıyorsunuz mantığı ile pazarlama taktiği yapıyorlar. Sonuçta serbest piyasa ekonomisi almak isteyen alır, almak istemeyen almaz.



- Ücretsiz kargo, Ertesi iş günü kargo teslimatı , Koşulsuz iade veya değişim garantisi, outletim.com'u denemek için bence güzel bir fırsat. Sonuçta araştırma yapmadan körü körüne alışveriş yapmamak lazım. 




Outletim.com'u incelemek isterseniz tıklayın

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.