Header Ads


DOĞANIN DENGESİ VAR İLLAKİ ÖLDÜRECEKSİN.

Doğanın dengesi var, güçlü olanlar, güçsüzlerden faydalanır, sonra bu faydalananlar, faydalarını dağıtır, güçsüz olanlara ve tekrar güçsüz olanlardan faydalanır, güçlü olanlar....
İnsan olmaktan utanıyorum, 
İnsanlığını kaybetmişlerin arasında,
İçim kan ağlıyor 
Ama 
Nafile yerdeyim.
Sesimi çıkaramıyorum, 
Çıkardığımda kendim bile duymuyorum,
Birşey yapamadığım için, 
Gece gündüz ağlıyorum, 
Ama 
Boşa yerdeyim.


İnsan olmaktan korkuyorum,
İnsanlığını bulamamışlar,
Bana da bulaşacaklar diye.
Biliyorum korkunun ecele faydası yok
Ama 
İnsanlığımın eceli olacaklar diye, 
İnsanlığını nefretle yok edenlerin içinde.

İnsanları düşünüp,
hayalleri kuruyorum.
Sonrasında hiçliğin ortasında,
İnsan olmaktan nefret ediyorum.
Hayalet olanlar aklıma geldikçe.
Yukarıda mısralara dökmeye çalıştığım duygularım, ölümlü dünya da yaşadığımızı bildiğimiz halde neden bu kadar karşılıklı acıyı birbirimize yaşatmayı daha çok seviyoruz üzerine aslında dünya nüfusunun çok az bir kısmına sahip olan kötüler ne ilginçtirki dünyanın geneline hakim olmaktalar, ve bizler onlardan kat be kat fazla olduğumuzu bilmeden onların korkusuyla yaşamaktayız. Belgesellerde aslanlara yem olmayı kabullenmiş Bufalo sürüsü misali, demek ki hala insan olamamışız ve her defasında adaklıklarımız var savaş çıkaranlara, korku imparatorlarına. İnanmayın o zaman sizi yaratan olduğuna, size kötülüğün nereden geldiğini ve nereye gideceğini söyleyene, çıkarmayın sesinizi, size dokunmayanlara, ve daha da kötüsü mutlu olun kötüler zarar verdikçe.
Çıkıp sokaklara bağırmak istiyorum, yapmayın, kıymayın birbirinize ve bize, unutturmayın iyiliğimizi,dostluğumuzu, insanlığımızı yapamıyorum çünkü biliyorum bunu da insanlığa karşı kullanacaklar. 
Yazıyorum, konuşuyorum anlatabildiğim her yerde, savaşmak illaki kan dökmek değildir, çıkarları korumak illaki zarar vermek değildir, hakları almak illaki bağırmak değildir. 
Bilmektir huzurlu yaşamayı, mutlu ve sağlıklı olmayı ve bilmektir bunları isteyenlerin sayısının daha çok olduğunu, kullanabilmektir en büyük avantajı olan insanlığını seçmeyi, seçtiklerine insanlığını öğretmeyi...
Biliyorum ki yüzyıllar sonra insanlık bu zamanları hatırlamayacak bile, birbirini yemenin ne olduğunu bilmeyecek ve bu zamanlarda yapılan kötülükler sayesinde geliştiklerini...
Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.