Header Ads


YURTİÇİ KARGOYA SİPARİŞLER MALUM OLUYOR.


Kargoculuk sektörü acaip gelişmiş, sizin kargonuz olduğunu telepatik bir şekilde öğreniyorlar ve evinizden alıyor. Bilim kurgu filmleri gibi değil mi? Benim başıma geldi Yurtiçi kargo bana bunu yaşattı artık ölsemde gam yemem. Arkadaş şaka gibi ya paylaşmadan edemedim...


Olay şu şekilde gerçekleşti ben %25 indirimden faydalanmak için yurtiçi kargonun bireysel internet şubesini kullanıyorum yaklaşık 6 defa kullanmışımdır ve her defasında ya benden ya onlardan kaynaklı sorunlarla ite kaka kargolarıma ulaşmışımdır ama bu sefer ki bombanın ötesinde bir durum, internet üzerinden kargo siparişimi verdim ödemelerimi yaptım ve işlerimin başına döndüm akşam üstü abim aradı kardaşım dedi bu kargocular adres istiyor diyince afalladım abicim dedim bu kargo siparişi internetten verildi bu yüzden bunun bütün ödemeleri ve adres bilgileri girildi fazladan birşey yapmalarına gerek yok hemde sor bakayım onlara malummuş olmuşda sizde kargo olduğunu anlamışlar gelip almaya gelmişler tabi abim bunu daha düzgün bir şekilde soruyor yurtiçi kargo kuryesi arkadaşa o da klasik cevap ben bilmez abi müdürüm bilir olayı derken son uyarıyıda yaptırıyorum bakın ödeme yapıldı bana herhangi bir şekilde ödeme yaptırmasınlar diyorum ve başıma gelecek olan ertesi gün yurtiçi kargo görevlisinin 61 lira istemesiyle sinir harbine dönüyor. Yurtiçi kargo müşteri hizmetlerini 4449999 nolu numaradan arıyorum ama o ne hat kesik sinyali şeklinde bir telefon sesi ne açan var ne ses de değişme var bunun üzerine mail atıyorum ama bu arada 4449999 da inatla arıyorum aaa o da ne telefon açılıyor telesekreter hoşgeldiniz boş gittiniz derken 8 i tuşluyorum müşteri hizmetlisiyle konuşmak için bekliyorum, bekliyorum 5 dakika sonra müşteri hizmetlisi durumu anlatıyorum hemen anlıyor ohhh be diyorum şubeyi arıyor bir beş dakika daha bekledikten sonra tamam diyor beyfendi konuştuk yarın kargo elinizde olacak ooo diyor güzel diyorum teşekkür ediyorum ve bekliyorum ama yarın oluyor gelen yok arayan yok hımmm diyorum interenete giriyorum bir bakıyorum bireysel.yurticikargo.com da benim kargo hala ödeme sorunu yüzünden bekletiliyor yazıyor arıyorum hemen müşteri hizmetlerini ne yaptınız ya hani hallettiniz diyecem ama öyle hemen olmuyor bekle ilk önce ananın karnında 9 ay bekledin bi 5 dakika telefonda bekleyemiyonmu tarzında bir müzik ve şükür kavuşturana Emre bey (ismi aklımda kaldı çünkü bulunduğum yerde her 10 kişiden 5 memet 3 ibrahim 2 si emre )neyse derdimi anlatıyorum Emre beye tamam diyor şubeyi arıyor 12 dakika oluyor cart hat kesiliyor. Bende şubeyi arıyorum yurtiçikargo buyrun diyor bende buyuruyorum ama siz diyor karşı şube ile görüşmeniz gerekiyor hay hay diyorum müşteri hizmetlerini arıyorum 4449999 Kıvanç bey açıyor anlatıyorum, çene ishali olmuş gibi çünkü Kıvanç bey anladım diyor ama her anladım dediğinde ben kahroluyorum çünkü anlamıyor ve tekrar anlatıyorum farklı yöntemler deneyerek ve anlıyor ardından beni şaşırtan bir hareket yapıp biz sizi arayalım diyor inanmazsınız 5 dakika sonra aradılar beni. İzmir şubenin bu sorunla ilgilendiğini ve oradan beni arayacaklarını söylediler. Tekrar inanmazsınız 5 dakika sonra İzmir aradı burada yazdıklarımın bir kısa özetini anlattım ve sizi arayacağız dediler. Ben 5 dakika sonra ararlar diye bekledim ama bu sefer olmadı neyse bakalım kargom elime nasıl ulaşacak...

Derken 22 Kasım 2011 tarihinde kargoma ulaştım, bu yazıyı yazdıktan sonra yurtici kargo twitter da paylaşımımı görmüş hemen takipçi listesine eklemiş arkasından da müşteri hizmetleri beni tekrar aradı ve sorunla ilgili çözümü bildirdi. Sıkıntıdan sonra bu ilgi insanı mutlu ediyor. Bu yüzden teşekkürler yurtiçi kargo saygınlığınızı koruduğunuz için. Ne demiş atalarımız sorunlar illaki olacaktır ama yeter ki çözümleri mutlu etsin.

Aslında yaşadığımız birçok sorun bu yaşadığım olayla aynı siz karşı tarafı uyarmanıza rağmen o bildiğini okuyor çünkü siz ne anlarsınız ki dercesine ve sonra en baştan halledilebilecek sorun büyüyor ve bazen çözülmez hale geliyor. Benim yaşadığım bu basit olaylar gibi nicesi...

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.