Header Ads


HİÇ BİRİMİZ KÖTÜ DEĞİLİZ, HİÇ BİRİMİZ İYİ DE DEĞİLİZ.

Hiçbirimiz kötü değiliz... 
Hiçbirimiz masum da değiliz... 
Her birimiz ne isek, 
Oyuz. 
Kusursuz da değiliz, 
Hatalı kod da değiliz. 
Hangimiz doğru, 
hangimiz yanlış, 
hangimiz günahkar, 
hangimiz namuslu? 
Sen mi karar vereceksin? 
Ben mi bileceğim. 
Sen ‘ne’ isen ben de ‘o’yum. 

Koskocaman profesör, 
karısının yüzünü dayaktan tanınmaz hale getiriyor. 
Tinerci Adem,
 enkazdan çocuk kurtarıyor. 
Din adamı 
zimmetine para geçiriyor, 
hayat kadını 
böbreğini bağışlıyor. 
Neye göre iyi, 
neye göre kötü.. 
Hepimiz önce insanız. 
Kusursuz değilim. 
Olamam da. 
Her birimizin 
eksikleri, 
artıları, 
güzellikleri, 
çirkinlikleri, 
iyiliği,
 kötülüğü 
var. 
Bazılarımızın 
derisi siyah, 
bazılarımızın 
beyaz. 
Bazılarımız 
camide, 
bazılarımız 
kilisede, 
bazılarımız 
Sinagog’da 
dua ediyoruz. 
Neye inanıyorsak oradayız, 
neyi seçiyorsak yaşıyoruz. 
Ne doğduğum yeri seçebildim, 
ne de geldiğim dünyayı... 
Sen gibi geldim ben de, 
ben gibi gideceksin sen de...
Büşra C.
24 04 2013 21:55
DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK DİLEĞİYLE...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.