Header Ads


BÖYLE ADİ BİR YALNIZLIKTI BİZİMKİSİ...

Yalnızlık hep korkutur insanı, hatta Yaradanı bile korkutmuş ki bizleri yaratmış, bozuk olacağımızı bile bile, sırf bir ses, seda olalım diye mi acaba, yalnızlık korkutur, yalnızlık yokluktur, yalnızlık anlamsızlığın başlangıcıdır. Hele ki sevgisiz yalnızlık ölümlerden beterdir. Sevgisiz yalnızlık kayıpların en büyüğü, yaşamın anlamsızlığıdır. 
Bu yüzden insan yalnızlıktan ölesiye korkar, yalnız kalmak, soğuktur, buz tutar yaşam amacını kaybeder.

Bu gün yalnızlığa uyandım
Hiç olmayacağın kadar yoktun
Gelemeyecek kadar uzaklara gittin.
Ayrılığın ufku yok
Acıması  hiç yok.
Gurur esaretin en büyük zinciri,
Kilidi yok!
Açarı yok!

Sensiz uyandım bu gün
Sensizliğe uyandım
Şiirler yazmak için uyandım
Gidişini bekledim zavallı bir eşya gibi
Kıpırtısızdım
Ve gittin sen


İmkânsız bir hasrete uyandım.
Benim olanın, bensiz olduğu, bir sabaha uyandım
Belki de şair olmak için uyandım.
Hasretim dile gelsin.
Yalnızlığım söze gelsin
Mısralar sırdaş olsun istedim

Seni unutmak için uyandım bu gün
Kalbimde asırlık bir sancım var
Kelimeler az,
Cümleler hafif.
Elinden dünyası alınmış çocuk gibiyim
Evrende kayıp
Evrende rotasız

Böyle adi bir yalnızlıktı bizimkisi.
Şimdi, evin içinde ben,
Odada, rüzgarda uçuşan sana yazılmış şiirler var.
Odanın içinde başka kadınlar gezinir.

U.K

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

2 yorum:

  1. Bir gün o gider sanırsın ki her şeyin gitti,sanırsın ki hayat gayen kalmadı,aslında bilmezsin asıl gayenin ne olduğunu, gayen yaradana varmaktır onun gösterdiği yolda, o ise sonu olan bir nimetti sadece sana bugün gitmese yarın yaradan çağırınca gidecekti,senin için zor olan artık yanında olmayacak olmasıydı ha çağırıldı da gitti ha çekti gitti sen yine çok üzüldün.

    YanıtlaSil
  2. şair olmak için büyük aşklar mı yaşamak gerekiyor. yoksa kendini o aşkların, yalnızlıkların, acıların içinde görmek mi gerekiyor. düşünmek ve paylaşmak dileğiyle.

    YanıtlaSil

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.