Header Ads


KARASINDA GÖZLERİM...

Bugünlerde dinlemekten çok büyük keyif aldığım bir şarkıyı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Ne desem bilemiyorum,
Yanına gelemiyorum.
Sussam mı bilemiyorum
Tenine değemiyorum.
Gelsem gidemiyorum
Aklımdan silemiyorum
Karasında gözlerim gecede seçemiyorum.



Söndü mumlarım gece, beni bıraktığın yerde gözlerin,
Döküldü  küllerim yerde
Hadi gelde topla sevdiğim
Böldü uykularımı gece
Yine uyuttuğun yerde gözlerim
 Döküldü güllerim yerde
Hadi gelde topla sevdiğim


Ne desem bilemiyorum,
Yanına gelemiyorum.
Sussam mı bilemiyorum
Tenine değemiyorum.
Gelsem gidemiyorum
Aklımdan silemiyorum
Karasında gözlerim gecede seçemiyorum.

Söndü mumlarım gece, beni bıraktığın yerde gözlerin,
Döküldü  küllerim yerde
Hadi gelde topla sevdiğim
Böldü uykularımı gece
Yine uyuttuğun yerde gözlerim
 Döküldü güllerim yerde
Dadi gelde topla sevdiğim

A.D.K

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.