Header Ads


DOĞUM SANCISI VE GOOGLE AMCA...

Amman sakın kızınız doğum sancısı çekerken yanında olmayın. Dokuz doğuran damat değil siz olursunuz....
     Sonunda kızınız kucağına bebeğini alır mutlu olur, acılarını unutur. Sizde ise bir sancı; kimseye de anlatamazsınız .Zaten siz de ne olduğunu anlayamazsınız.Tırnağına taş değmesin diye uğraşıp büyütüp ele ver bir de acı çeksin eloğlu yüzünden.Dünyanın   en kutsal mesleğine adım atacakmış ama kimin umurunda . Suçlu hep damat...

    Doğum bu; acısını anneler bilir.Siz performans ödevlerini yapar gibi o nun yerine sancı çekemiyorsunuz ki. Acısını biraz olsun azaltabilseniz. Kendinizi rahatlatmak için''gör bak seni dünyaya getirirken neler çektim ''gibi düşünceler arada aklınıza gelse de(kızınız iki sancı arası sizi anlamsız bir şey yüzünden azarlarken)hemen tövbe edip dualara sığınırsınız . 

       Bu arada gelip giden doktor ,hemşire işin doğal akışında. Sancı olacak ki kızını kucağına alsın. Ama sanki biraz uzadı gibi bu süreç, ben bu kadar çekmemiştim, çok sancısı var gibi .Hani acılar paylaşılınca azalırdı. Paylaşamıyorum, bir sancı var ama ...kalbimde mi ,beynimde mi? Oysa sakin olması gereken benim. Az kaldı. Eminim kurtulacak.

Doktor beni bayıltın , sezaryen yapın
Aynı anası-Doktor beni bayıltın , sezaryen yapın , kurtarın, acıya dayanıklıyım sanıyordum bu nasıl bir acı diri diri etimden et koparıyorlar. 
Biliyorum yıllar önce ben de aynısını yaşadım aynı sözler benim de dilimdeydi. Kadınlara cennetin kapısı böyle mi açılıyor ne. Damat, elinden bir şey gelemeden şaşkın, suskun. Kendince acısını azaltmak için sırtını ovayım derken:

-Çek eliniii 
Çığlığıyla duvara çarpıyor. Bu çek elini bana bir daha dokunma tehdidi ne anlamlar içeriyorsa kendi içinde. Neyse ki iki sancı arasında aşkları geri dönüyor:
-Aşkıım 
-Efendim canım ,sırtını ovsam rahatlar mısın acaba ? Nette öyle yazıyordu.

İnternet damat .İnternet kızın yerine doğuruyor mu? Becerebilirsen yap da acı çekmesin benim bebeğim. Sonunda doktor insafa geldi de beni de damadı da rahatlattı. Sezaryene almak zorundayız. Bebeğin kalp atışlarında düzensizlik var. Aman Allah'ım ikisi de kurtulsun hayırlısıyla . 
Kızım birden gülücükler saçıyor.Süreç bitti kızını kucağına alacak .Acısı şimdiden dinmiş gibi.Sevinçle ameliyathaneye gidiyorBiz büyüyen korkularımızla baş başa kalıyoruz..Şimdi hatim indirme zamanı.Hemşire on dakika sonra bebek gelir demişti on bir dakika, on iki, on beş, yirmi...
Uykusuz geceler merhabaaaaa...


Berrin C.
Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle..
 -Ne oluyor hemşire? 
 -Gelirler şimdi sakin olun. 
O kırk dakika nasıl geçti bir bana bir de net damada sorun. Sanırım o da dua ediyordu. Eyyyooo  torun geldi. 
-Anne nasıl?
-İyi yarım saate o da gelir.
Hadiii toruna sevineceğiz de içimizde henüz annesi yok.Hah annede geldi çok şükür. Uykusuz geceler merhabaaaaa... Neyse ki damat internet ten bebekleri uyutan müzik bulmuş. EEe bu netin iyi yönleri de var yaaani.
Ben bu damadı severmişim de anca anlamışım...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.