Header Ads


bir yanım düşünmekten yana bir yanım beni bırakmaktan yana...

bugüne kadar düşündüm anlamlı  anlamsızca, farklı farksız düşündüm sadece düşündüm bütün zamanları yaşadıklarımı düşündüm nasıl bir hayattır nasıl bir dünya düşündüm hiç durmadım,her defasında daha fazla daha derin daha karmaşık düşündüm her geçen gün daha fazla düşünmeye devam ettim bir insan düşünmek için mi dünyaya gelirmiş onuda düşündüm aslında düşünmek değildi bütün mesele düşünmek çünkü artık istemsiz bir davranış olmuştu. önemli olan kopmadan bağlantılı düşünebilmek ama o kadar az kopmadan bağlantılı düşüne biliyordum ki anlamsız düşünceler beynimin içinde yerkaplayip anlamlı düşünceleri birer birer öldürüyordu.boş düşünmek dedikleri bu olsa gerek ama ben boş düşünürüm bir şekilde anlamlı düşüncelerimi öldürmek için anlamsız düşünceleri düşünüyordum bu boş düşünmek saçma sapan düşünmek saçma sapan olsa anlamlı düşünceler öldürmek için kullanılacak saçmalarım saçma bu kadar anlamsız düşünce saçma düşünmemek kadar zorki ama en önemli mesele anlamsız düşünmemek nasıl olur nasıl düşünmeyeceksin anlamsız işe yaramayan düşüncelerden nasıl kurtulabilirim yanlış düşünmek hiç düşünmemek imkansız düşünüyorsun cevabını bulamıyorum düşünüyorsun işin içinden çıkamıyorsun bekliyorsun bulurum diyorsun tekrar düşünüyorsun olmuyor bu nasıl birşey cevabım var mı cevabı olmaz o kadar çok düşünmek akla zarar akıllara zarar yoksa zaten sorun da yok o kadar basit ya da bu kadar basiretsiz. anlamı ne yaşanılanlarin yaşadıklarını sorgulamanın anlamı. cevap yoksa bu kadar düşünme nin anlamı ne nereye gidiyoruz neden yaşıyoruz neden ölüyoruz. bu gelmelerini gitmesi olmasa hayat daha mı güzel olurdu bu gitmelerin gelmemesi olmasaydi hayat korkutucu mu olurdu.bir yanım düşünmekten yana bir yanım beni bırakmaktan yana...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.