Header Ads


VARİKOSEL İLE İLGİLİ YAŞADIKLARIM

Varikosel ile ilgili yaşadığım tecrübelerim ve varikoselden nasıl kurtulduğumu sizlerle paylaşıyorum.
Varikosel bildiğim ve araştırdığım kadarıyla testisin içindeki damarların kalınlaşması. Bu arada YAŞ 35 VE ÜSTÜ: Kalbinize kulak verme zamanı geldi. yazımızı da okumanızı tavsiye ederiz. Bu kalınlaşan damarlarda kanın istenilen özelliği kaybederek pıhtılaşması. Ve bu kanla oluşan spermin canlı sperm sayısının düşük olması veyahut hareketlilik oranının düşük olması. 
Yani hiçbirinin fotofinişe varamaması. 
Varikosel tedavisi

Burada yazılanlar benim varikosel ile ilgili naçizane bilgilerim, kesinlikle uzman hekime danışmanızı öneririm. 

Hastalık birçok insanda var fakat varlığından haberimiz yok. 
Bende bir gün sağ testiste bir ağrı hissettim özel bir hastanenin üroloji servisine gittim. Sol varikosel çıktı. Doktor Acilen ameliyat olmalısın yoksa kısır kalırsın dedi. (en büyük yalan). Bir yıl sonra tam ameliyata girme kararı almışken; bir arkadaşım “öyle pat diye ameliyat masasına yatılır mı dedi” bana kendi çabalarıyla tanıdık bir doktor buldu. Doktor evet sol ve sağ  varikoselin var ama çok ağrı yapmıyorsa ameliyat olmana gerek yok dedi. Evlenirsen çocuk yapmaya karar verirsen o zaman gel dedi. Ameliyattan üç ay sonra normale dönersin. Şartlara bağlı olarak yeniden nüksedebilir dedi. Aradan dört sene geçti evlendik. Ameliyat için bu doktora yeniden gitmeye karar verdim. Ultrason ve sperm örneği alındı. Sürpriz hastalık kendiliğinden iyileşmiş. 
Kısa zaman sonrada mutlu haberi aldık. Çocuğumuz oldu.
Varikosel nedir?

    Varikoselin Nasıl iyileşti nasıl düzeldi diye soracaksınız. 

İş yerimi değiştirmiştim yeni iş yerimde klima vardı ve oturma imkanım eski iş yerine göre çok fazlaydı. 
Sürekli ayakta duruyorsanız. 
Ara ara dinlenin ve hassas bölgenizi serin tutun .
Mümkünse soğuk duş alın yazın yada sadece o bölgenizi soğuk suyla yıkayın. 
Bazı şeyler göründüğü kadar zor ve çaresiz değil. 
Sadece basit bilgileri öğrenmemiz gerekiyor. benim naçizane bilgilerim bunlardı. 
Tabi ki uzman hekime danışmanızı öneririm.  
Sağlıklı günler dilerim.


Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.