Header Ads


WINDOWS 8 SIK SORULAN SORULAR VE İPUÇLARI RESİMLİ ANLATIM


WINDOWS 8 İLE İLGİLİ SIK SORULAN SORULAR VE İPUÇLARINI SİZLERLE RESİMLİ OLARAK PAYLAŞIYORUM. WİNDOWS 8 İLK ÇIKTIĞINDAN GÜNDEN İTİBAREN METRO ARAYÜZÜ YÜZÜNDEN BİRÇOK KULLANICI İÇİN HAYAL KIRIKLIĞI YARTMIŞTI FAKAT KULLANMAYA DEVAM ETTİKÇE UYGULAMALAR DAHA DA RAHAT VE KULLANIŞLI OLDUĞU ORTAYA ÇIKTI. BU KONUDA SIKINTISI OLANLAR İÇİN UMARIM YARARLI OLUR.

Microsoft posta hesabım olmasa da, PC posta hesabı oluşturabilir miyim?

Evet.

  • Adım 1: Yardımcı Çubuk → Ayarlar → PC Ayarlarını Değiştir'e gidin
  • Adım 2: 'PC Ayarları' menüsü görüntülendiğinde 'Kullanıcılar'ı seçin.
  • Adım 3: 'Diğer kullanıcılar’ → 'Kullanıcı ekle'yi seçin. Ekran değişecektir.
  • Adım 4: Değişen ekranda 'Yeni posta adresi oluştur'u seçin ve Microsoft mail hesabı oluşturmak için ID, şifre, kullanıcı adı vb. bilgileri girin.


Microsoft posta hesabım olmasa da, PC posta hesabı oluşturabilir miyim?




PC'yi Microsoft hesabı olmadan kullanabilir miyim?

Yerel hesap kullanıyorsanız, PC'yi Microsoft hesabı olmadan kullanabilirsiniz.

  • 'Yerel hesap', Microsoft hesaplarını kullanmayan bir kullanıcı hesabı demektir.
  • Adım 1: Yardımcı Çubuk → Ayarlar → PC Ayarlarını Değiştir'e gidin.
  • Adım 2: 'PC Ayarları'ndan 'Kullanıcılar'ı seçin.
  • Adım 3: 'Diğer kullanıcılar’ → 'Kullanıcı ekle'yi seçin. Ekran değişecektir.
  • Adım 4: Ekranın alt tarafından 'Bu kullanıcının Microsoft hesabıyla oturum açmasını istemiyor musunuz?'a tıklayın ve 'Yerel hesap' düğmesine basın. Kullanıcı eklemek için ilgili ismi ve şifreyi girin.
  • Not: Kullanıcılar yalnızca yönetici hesabından eklenebilirler. 

PC'yi Microsoft hesabı olmadan kullanabilir miyim?


Windows 8'de Başlat düğmesi var mı?

Windows 8'de Windows 7'deki gibi bir Başlat düğmesi yoktur. Bunun yerini Başlangıç ekranı almıştır.
Sağ taraftaki resim Başlangıç ekranının nasıl açılacağını göstermektedir:


Ekranın sol alt tarafında:

  • Fare imlecini ekranın sol alt köşesine getirdiğinizde Başlangıç ekranının ön izlemesi açılır. Başlangıç ekranına ulaşmak için ön izlemeye tıklayın.

Ekranın sol alt tarafında başlat menüsü


Yardımcı Çubuktaki Başlat düğmesi:

  • Farenizi Windows ekranının sağ üst tarafından aşağıya doğru hareket ettirdiğinizde, Yardımcı Çubuk görüntülenir.
  • Başlangıç ekranına ulaşmak için Yardımcı Çubuktaki Başlat düğmesine tıklayın.

Yardımcı Çubuktaki Başlat düğmesi:




DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK DİLEĞİYLE...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.