AYRICA GOOGLE SAYFASI AÇMANIZA GEREK YOK. GOOGLE ARAMALARINIZI BURADAN YAPABİLİRSİNİZ.!

TANITIMLAR

2 Mayıs 2014 Cuma

SİGARAYI BIRAKTIM 3.KEZ VE BIRAKMANIN YOLLARINI BULDUM.

 Sigarayı*  bırakalı 3 yıl 195 gün oldu 
Sigarayı bırakmayı düşünen arkadaşlar size tek tavsiyem sigara yerine koyabileceğiniz bir şeyler bulmanızdır. Alışkanğından kurtulabilmenin tek yolu  yerine başka bir şey koymaktır. Ben sigaranın  yerine temizlik ve maddiyatı koydum, sizler kendinizce neden vazgeçemiyorsanız onu bulun. Bu arada ben sadece, temizlik ve maddiyattan dolayı bırakmadım bir de kendi egomla girdiğim iddiam var hadi bana kolay gelsin.

Sigaranın zararları
Sigara içmek aklıma geldiğinde kendime dediğim tek şey"Bugüne kadar içtinde eline ne geçti, şimdi içersen eline ne geçecek"

Ciddi olarak üçüncü kez sigarayı*bıraktım ciddi olarak üçüncü kez başlayacağım desem de inanmayabilirsiniz artık hayatımı temiz bir şekilde yaşamak istiyorum bu laneti severek içtim kokusu olmasa da severek içmeye devam ederdim ama maalesef sigara zararlı**  dostum benim.


Sigaranın Zararları
Seni tamamen bırakmak zorundayım,  sigara zararlı**  dostum, çok pahalısın, kötü kokutuyorsun, sağlığa zararlısın diyeceğim ama 15 yıldır bir zararını görmedim hatta çevremde 60 yıldır içenler var onlara da bir şey yaptığını görmedim. Sağlık açısından onun için günahını almayacağım, sonuçta içen de ölüyor içmeyen de, ama  temizlik ve para** anlamında hiçte iyi değilsin, sırf zararsın, külliyen zararsın...


Hoş iyi ki de iyi değilsin , yoksa seni bu kadar rahat bırakamazdım,  öyle olmasaydın da bırakmazdım zaten. Bana bu güne kadar bir faydan oldu mu maalesef hayır bunların hepsini hesapladım kitapladım ve artık yeter demenin vakti geldi değil mi  sigara, zararlı  dostum benim.

sigara nasıl bırakılır?
Sigaranın zararlarından yavaş yavaş, kurtulmaya başladım arkadaşlar onun zararlarından kurtulmak kadar güzel bir duygu yokmuş, ona esir olduğumu düşünürken, onu  bırakıp, zararlarından kurtulmak daha fazla öz güven sağladı.


Sigarayı bırakmayı düşünen arkadaşlar size tek tavsiyem onun yerine koyabileceğiniz bir şeyler bulun, ben onun  yerine temizlik ve maddiyatı koydum.Sizler kendinizce neden vazgeçemiyorsanız onu bulun.(Bu arada ben sadece temizlik ve maddiyattan dolayı bırakmadım bir de kendi egomla girdiğim iddiam var hadi bana kolay gelsin)

Şaka maka 3 yılı devirdim arkadaşlar artık sigara ile ilgili çok fazla sıkıntım kalmadım, özellikle balgamlarım artık siyah partiküller içermiyor, ellerim temiz, yastığım mis kokuyor. Yeni eşyalar aldım, taksitlerini sigara alır gibi ödedim. Nice üç yıllara diliyorum...

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...
Artık 3. Kez sigaraBıraktım yazımı güncelleye güncelleye gideceğim
Bu sefer baya bir ara vermişim güncelleme işine sanmayın  tekrar başladım.
02.05.2014 Sigarayı*  bırakalı 3 Yıl 195 gün oldu
17.10.2013 Sigarayı*  bırakalı 3 yıl oldu.
17.09.2013 bırakalı 2 Yıl 336 gün oldu 
11.06.2013 bırakalı 2 Yıl 237 gün oldu 
30.03.2013 bırakalı 2 Yıl 165 gün oldu
18.01.2013 bırakalı 2 Yıl 120 gün oldu
18.01.2013 bırakalı 2 Yıl 94 gün oldu
05.12.2012  bırakalı 2 Yıl 49 gün oldu
03.10.2012 bırakalı 1 Yıl 353 gün oldu
30.08.2012 bırakalı 1 Yıl 320 gün oldu
05.07.2012  bırakalı 1 Yıl 264 gün oldu
 29.04.2012  bırakalı 1YIL 197 gün oldu ,
27.03.2012 bırakalı 1YIL 165 gün oldu ,
31.01.2012  bırakalı 1YIL 109 gün oldu ,  
14.01.2012  1YIL 92 gün oldu , 
04.01.2012 1YIL 82 gün oldu ,
16.12.2011  1YIL 64 gün oldu ,
29.11.2011  1YIL 47 gün oldu ,
11.11.2011  1YIL 29 gün oldu ,
20.10.2011   1YIL  1 gün oldu,
14.10.2011   11 ay 26 gün oldu  
Sigaranın zararlarından kurtulmak
30.09.2011   11 ay 11 gün oldu  
15.09.2011   10 ay 26 gün oldu
31.08.2011  10 ay10 gün oldu
 10.08.2011  9 ay 20 gün oldu
03.08.2011  9 ay 13 gün oldu. 
06.07.2011  8 ay 15 gün oldu.
22.06.2011  8 ay 1 gün oldu.  
15.06.2011  7 ay 24 gün oldu. 
01.06.2011  7 ay 09 gün oldu.
16.05.2011  6 ay 23 gün oldu.
26.04.2011  6 ay 3 gün oldu.
15.04.2011  5 ay 21 gün oldu.
10.04.2011  5 ay 16 gün oldu. 
26.03.2011 5 ay 1 gün oldu.
08.03.2011  4 ay 14 gün oldu.
25.02 2011  4 ay 3 gün oldu.
14.02.2011 3 ay 22 gün oldu.
02.02.2011  3 ay 10 Gün oldu.
19.01.2011  2 ay 26 gün oldu.

04.01.2011 sigarayı bırakalı 2 ay 11 gün oldu. 28.12.2010 3. Kez Sigarayı Bıraktım yazısını yazdım

İlginizi çekebilecek diğer konular 

Cıgaranın Faydaları (Doktorunuzu Dinleyin Köşesi)


19 yorum :

  1. Tebrikler bu illetten keşke herkes kurtulabilse ve sizinde bırakmanız bu sefer kesinlikle kalıcı olması dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Salih Bey kalıcı olması için elimden geleni ardına koymayacağım.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Umarım bu yazı güncelleme rekoru kırar ve tamamen çıkar hayatınızdan ve yine umarım bu yazı sayesinde sigara içen insanlar uyanırlar ve sizinle aynı yolu seçerler..
    karikatürler de çok hoş olmuş..tebrik ederim

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Ahmet,Sıcak ve samimi yorumların için.

    YanıtlaSil
  6. sigarayı bırakalı 11 gün oldu. yüzüm tertemiz görünüyor. ne siyah nokta kaldı ne kızarıklık. 5 yıldır içiyorum. 25 yaşındayım. patronumla tartıştım. içmedim illaki bahane aramayın içmek için.aklıma gelmiyor zannetmeyim geliyor. ama pürüssüz yüzüme bakıyorum.ellerim bile güzelleşti.iltifatlar alıyorum.komik gelebilir ama inanın gerçekten.kendime kıyamıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Sizi tebrik ediyorum ve bu zor süreçte aklınızdan çıkarmamanız gerekenin şu olduğunu bilmenizi istiyorum,demek sigara içmediğinizde harika şeyler oluyor ve ölmüyorsunuz yavaş yavaş,ama içmeye devam ettiğiniz sürece hem madden hem de manen zararlarına tekrar katlanmak zorunda kalacağınızı unutmayın.

    Sigara içmek aklıma geldiğinde kendime dediğim tek şey"bugüne kadar içtinde eline ne geçti,şimdi içersen eline ne geçecek"

    Sigarasız günler...

    YanıtlaSil
  8. Sana Göre en kolay sigarayı bırakma yöntemleri nelerdir?

    YanıtlaSil
  9. Yazım da dediğim gibi en kolay yöntem sigara yerine koyabileceğiniz birşeyler bulmalısınız yoksa bırakma süreçleri hep kısa oluyor,mesala ben para,temizlik ve egomu koydum ve hiçbir ilaç almadım,komşumuz kendi çocukları üzerine sağlam yemin etmiş,bozarsa artık gersini siz düşünün yaklaşık 4 yıldır içmiyor,ilaçlar geçici çözüm o yüzden tavsiye etmiyorum çevrem çok fazla kişi var bu şekilde sigarayı bırakıp tekrar başlayan. Son olarak yine tekrarlıyorum illaki bir sebep olmalı geri dönemeyeceğiniz yoksa her türlü tekrar başlanıyor.

    YanıtlaSil
  10. selam ben Cem. sigarayı bırakalı bugün 8 sekiz gün oldu.kendime olan saygım arttı.31 yaşındayım tam 16 yıl içtim.şu anda yeniden doğmuş gibi hissediyorum kendimi. sigarayı bırakmayı denerseniz ne kadar çok şey kazanacağınızı görmek için lütfen deneyin !!

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ediyorum sizi Cem bey ve size naçizane teklifim bir tane sigaradan birşey olmaz demeyin ve sakın içmeyin. Sigarasız günlerinizde başaralar diliyorum ve sigarısız mutlu ömrünüz olsun...

    YanıtlaSil
  12. Bloğunuzda ki paylaşım ve yorumların takipçisi olduk, bunun için sizlere teşekkür ederim. stor

    perde
    Bloğunuzda ki paylaşım ve yorumların takipçisi olduk, bunun için sizlere teşekkür ederim. stor

    perde
    olarak paylaşımlarınızın devamını dileriz.olarak paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  13. Bunlar hayatta her insanın bilmeye ihtiyacı olabilecek konular . Paylaştıklarınız umarım birinin işine yarar . Dell laptop yedek parca olarak sizi takip eder paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil
  14. Teşekürler, Çok güzel paylaşımlarınız var. Blogtaki yazılarınızı izliyorum. kurusıkı silah modelleri diye bir sitem
    var yazılarınızı burdada paylaşmak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler, bağlantı vererek kesinlikle paylaşabilirsiniz.
      Silaha karşı olsamda gerçeği yerine kuru sıkı silahlarla ihtiyaçları karşılasın silahseverler en azından masum canlar ölmez.
      Yinede silahsız bir dünya elimizde...

      Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

      Sil
  15. Gerçekten kutluyorum sizi.Keşke herkes sizin gibi olabilse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okan Bey çok teşekkürler.

      Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

      Sil
  16. Sigarayı bırakalı 5 gün oldu artık sigarayı azıma vurmicam diye yemin ettim sigarayı bırakalı 5 gün oldu cildim parladı sivilcem kalmadı hiç yok beni gören teyzem halamlar ne kadar tatlısın filan diyo bundan sonra azıma vurmicam kendime güveniyorum SAGLIGIMLA OYNAMİCAM bu kadar vicudum bunu hak etmiyo ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrikler, ve kalıcı olması dileğiyle...
      Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

      Sil

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

İletişim

Yasal Uyarı

Yasal Uyarı


http://dusunmekvepaylasmak.blogspot.com/ sitesinde yer alan her türlü içerik misafir yazarlarının kişisel tecrübeleri, bilgisi ve araştırma sonuçlarına dayanarak oluşturulmuştur. Sadece ve sadece enformasyon amaçlıdır ve asla hekiminizin tıbbi öneri, teşhis ve tedavisinin yerini almayı amaçlamamaktadır. Sitede verilen her bilginin güncel ve eksiksiz olması için her türlü çaba gösterilmiştir ancak kesinlikle böyle olduğuna dair hiçbir garanti verilmemektedir.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Düşünmek Ve Paylaşmak Alexa Sıralaması