Header Ads


Kesha - Tik Tok



Kesha - Patos
Tick Tock Reklam Müziği

Wake up in the morning feeling P Diddy 
Sabahları uyanır P.Diddy gibi hissederim 
(Hey, what up girl?) 
(Hey, naber kızım?) 
Put my glasses on, Im out the door 
Gözlüğümü taktım, Kapıdan çıktım 
Im gonna hit this city (Lets go) 
Bu şehri vuracağım (Hadi gidelim)
Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack 
Kesha - Tick Tock Patos Reklam Müziği Dinle
Kesha - Tik Tok
Ayrılmadan önce, dişlerimi bir şişe Jack ile fırçalarım
Cause when I leave for the night, I aint coming back 
Çünkü gece için çıktığımda, geri dönmem 
Im talking - pedicure on our toes, toes 
Konuşuyorum - ayak parmağımıza pedikür yaptırırken 
Trying on all our clothes, clothes 
Bütün kıyafetlerimizi deniyoruz,kıyafetler 
Boys blowing up our phones, phones 
Çocuklar telefonumuzu patlatıyor , telefonlar 
-toping, playing our favorite cds 
Çok içip,favori cdlerimizi çalıyoruz 
Pulling up to the parties 
Partiye çekiyoruz 
Trying to get a little bit tipsy 
Biraz çakırkeyif olmaya çalışıyoruz 
 Dont stop, make it pop 
Durma, patlat onu 
DJ, blow my speakers up DJ,
 hoparlötlerimi patlat 
Tonight, Imma fight 
Bu gece, dövüşeceğim 
Til we see the sunlight 
Gün ışığını görene kadar 
Tick tock, on the click 
Tik Tak,tıklamakta 
But the party dont stop
Ama parti durmuyor 
Woah-oh oh oh Woah-oh oh oh
 Aint got a care in world, but got plenty of beer
Dünya umrumda değil, fazlaca bira var 
Aint got no money in my pocket, but Im already here
Cebimde hiç pata yok, ama çoktan buradayım 
Now, the dudes are lining up cause they hear we got swagger
Şimdi, millet sıraya dizildi çünkü bizim havalı olduğumuzu duydular
But we kick em to the curb unless they look Mick Jagger
Ama onları engelledik Mick Jagger a benzememelerine rağmen 
Im talking about - everybody getting crunk, crunk
Herkesin delirdiğinden bahsediyorum
Boys trying to touch my junk, junk
Erkekler kalçama dokunmaya çalışıyorlar
Gonna smack him if he getting too drunk, drunk
Eğer sarhoş olursa onu tokatlamalıyım
Now, now - we goin til they kick us out, out
Şimdi, şimdi Onlar bizi dışarı atmadan gidiyoruz
Or the police shut us down, down
Ya da polis bizi yakalamadan
Police shut us down, down
Polis bizi yakalamadan 
Po-po shut us -
Po-po bizi yakalamadan-
 DJ, you build me up Dj,
beni kuvvetlendiriyorsun
You break me down
Beni bozuyorsun 
My heart, it pounds
Kalbim, hızla çarpıyor 
Yeah, you got me
Evet, beni aldın
With my hands up
Ellerim havada
You got me now
Beni yakaladın 
You gotta that sound
Bu müziği yakalamalısın 
Yea, you got me
Evet, beni yakaladın
 DJ, you build me up Dj,
beni kuvvetlendiriyorsun 
You break me down
Beni bozuyorsun 
My heart, it pounds
Kalbim, hızla çarpıyor 
Yeah, you got me
Evet, yakaladın beni
With my hands up
Ellerim havada 
Get your hands up
Ellerini havaya kaldır 
Put your hands up
Ellerini havaya koy 
No, the party dont stop until I walk in
Hayır, ben girene kadar parti durmayacak

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.