Header Ads


Candan Ercetin & Ilhan Sesen - Sensiz Olmaz (Video, HQ)

Sensiz Olmaz

Bir dokun, bin ah işit
Bugünlerde böyleyim
İster kal, ister git
Tarifsiz kederdeyim
Gösterdin aşkın ucunu
Öyle bıraktın gittin
Bana attın suçunu
Davayı ben kaybettim
Ah olmaz, olmaz
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Yanıyor yanaklarım,
Gözyaşlarım durulmaz
Aşk tanımaz gece gündüz
Birbirine katar gider
Ne bahar dinler, ne güz
Güze bahar katar gider
Ben böyle aşk görmedim
Daha neler görmek var
Ne istedin de vermedim
Başka nasıl sevmek var

Ah olmaz, olmaz
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Yanıyor yanaklarım
Gözyaşlarım durulmaz

Söz-Müzik : İlhan Şeşen





Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.