Header Ads


Vodafone Cepnet Tarifeleri

Vodafone başıma birçok bela açtıktan sonra ilk defa yardımıma yetişti bu cepnet tarifeleri sayesinde.


Turkcell Vınn 4GB paketim doldu ve Turkcell her zamanki gibi müşteri memnuniyeti yerine kendi cep memnuniyeti ile uğraştığından bana sunduğu seçenekler içinde adam akıllı bir pakette olmayınca şansımı vodafone dan yana kullanıyım istedim ve sonuç harika oldu aylık 8 tl verdim 100mb 7.2 mbps hızdan dediler sonra adil kullanım ilkesinden dolayı hız 96 kbps olacak dediler olsun dedim ben 56k zamanlarını yaşamış bir insanım bu hız bana yeter ben film bile indiririm dedim indirdim de:) Vodafone bu internet işini bizim için güzel bir noktaya çekmiş tebrik ettim ama bana 36 tl lik bir borç yüzünden haciz getirtmeye çalışması ayrı bir skandaldır ki borç benim bile değil,ağızımı neredeyse bozacak bir şekilde tartışmam ile o konu şimdilik gündemde yok ama her an bu konuda ağzımı tekrar bozdurabilirler.

Vodafone başıma birçok bela açtıktan sonra ilk defa
yardımıma yetişti bu cepnet tarifeleri sayesinde.

Neyse gelelim bu sistemden faydalanmak istersek bize ne faydası olacak,eğer bulunduğunuz yerde 3g varsa
edgeye yada gprs geçmiyorsa sizler 4gb li paketlerde devam edin ama sinyal seviyesi düşük ve 3g altyapısının her yerde olmadığını var sayarsak ki öyle o zaman 96 k bizim işimiz haliyle göreceği için arkadaşlar ben derim ki boşu boşuna 4gb paketlerine para vermeyin alın bir cepnet paketi bir tanede faturasız vodafone hattı,ayda 7.99tl internette görüntülü görüşmenin haricinde facebook,messenger,gmail,hotmail,SKYPE ve birçok site uygulamasını kullanmaya devam edin kota dolma korkusu olmadan.

İllaki vodeminiz olmasına gerek yoktur VINN ve AVEA JET ile de gayet başarılı bir şekilde cepnet ile interneti kullanabilirsiniz vodafone hertürlü ben bu paketi satayım diye kolaylık üstüne kolaylık yapmış ve mobil connect adlı programını sitesinden kullanımımıza sunmuş buyrun link http://www.vodafone.com.tr/Cihazlar/vodafone-mobil-modem-yazilim-kullanimi.php?default_id=bireysel-vodem-yazilimi-9 üşenmemişler birde resimli olarak anlatmışlar kesinlikle tebrik ediyorum.
Vodafone da dns değiştirme ise basitce şu şekilde:
1. İlk olarak Vodafone Mobile Connect programını çalıştırıyoruz 
2.pin kodumuzu girdikten sonra bağlanmıyoruz kiminki otomatik bağlanır bağlantıyı kesmemiz gerek çünkü bağlantı ayarlarını değiştireceğiz...
3.Sol seçeneklerden ''Bağlantıları Yönet''i seçiyoruz,

4.penceremiz geldikten sonra ''Vodafone TR'' yazısı altındaki ''Görüntüle'' seçeneğini seçiyoruz. 
5.Çıkan pencerede ''Yeni''ye tıklıyoruz şimdi tamamen bağımsız bir internet ayarları yapabileceğimiz kutu çıktı 6.ilk seçeneğimiz ''İsim'' burada oluşturduğumuz bağlantıya isim veriyoruz mesela benimki ''DNS DEĞİŞTİRME'' sizde isteğe göre bir isim verin. 
7.''Şebekeler'' sekmesine tıklıyoruz burada ''Sadece Kendi Şebekem''i vurguluyoruz ve ''APN'' sekmesine geçiyoruz burada ayarları program zaten kendisi belirliyor hiç birşeye dokunmuyoruz ''IP/DNS'' sekmesine ilerliyoruz burada ''Manuel DNS ayarlarını kullan'' ı vurguluyoruz ''Birincil DNS:'' Kısmına ''208.67.222.222'' veya "8.8.8.8"yazıyoruz ''İkincil DNS:'' Kısmına ''208.67.220.220'' veya "8.8.8.4" yazıyoruz ve tamam'a tıklıyoruz
8.sonraki kutuda tekrar tamam'a tıklıyoruz ve programı kapatıp tekrar açıyoruz tekrar ''Bağlantıları Yönet'' tıklıyoruz ve ''Vodafone TR'' yazan kısıma gelip buradan siz bağlantıya hangi isim verdiyseniz onu seçiyorsunuz ve çıkan kutuda ''Bağlan'' tıklıyoruz.


Hiç bir şekilde alıntı değildir tamamen kendi bulduğum yöntemdir Hiç bir ekstra ücret yada yan etkisi bu zamana kadar karşıma çıkmamıştır ve eski ayarlara dönmek mümkündür sadece ''Bağlantıları Yönet'' kısmından ''Vodafone TR'' seçmeniz yeterlidir...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.