Header Ads


ATASÖZLERİMİZİN İNTERNET ÇAĞINDAKİ HALLERİ

Yıllar sonraki torunlarımıza bırakacağımız  atasözleri
Artık İnternet dünyası sosyal medya ile alışkanlıklarımızı belirler oldu çok uzun süredir kullandığımız atasözlerini artık sosyal medyaya uyarlayabiliriz diye düşündük ve sizlerle paylaşıyoruz.

Açma paylaşımını arkadaşına, arkadaşın açar paylaşımını herkese. (açma sırrını dostuna dostun açar sırrını dostuna)

Facebooktan ırak olan gönülden de ırak olur " (gözden ırak olan gönüldende ırak olur)



Facebook'taki arkadaşının tavuk paylaşımı, takipteki arkadaşına kaz gelir"(komşunun tavuğu komşuya kaz gelir)





"facebook ta bir yalan paylaştım google'da arattım, bende inandım"(Aşağı köyde bir yalan söyledim,Yukarı köye çıkana kadar bende inandım)



Derdini google'da aratmayan derdine derman bulamaz"(Derdini söylemeyen derman bulamaz)



Facebook arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim.(arkadaşını söyle kim olduğunu söyleyeyim)



Facebook hesabı birbirine baka baka paylaşır.(üzüm üzüme baka baka kararır)



Paylaşa,paylaşa Trend Topic olur.(damlaya damlaya göl olur)



Trend topic olacak haber paylaşım istemez(Görünen Köy kılavuz istemez)





Sakla paylaşımı, gelir trend topic zamanı.(Sakla samanı,gelir zamanı)





Kılavuzu yalan paylaşım olanın burnu boktan kurtulmaz.(kılavuzu karga olanın burnu boktan çıkmaz)









Benden şimdilik bukadar aklınıza gelen olursa sizde yazın yorumlara... 

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.