Header Ads


3559 Dolar Yardım Almak İstermisiniz?

Hürriyet.com.tr okuduğum bir haber yine beni derin düşüncelere sevk etti,haberde diyor ki Kuveyt Emiri Şeyh Sabah El Ahmet El Cabir El Sabah tarafından çok fakir olan halkına 50. yıl kuruluşu şerefine 3559 dolar para verecekmiş oh ne ala memleket te aklıma şu söz de gelmiyor "Arab yağı bol buldumu nereye süreceğini şaşırırmış" Kuveyt resmi haber ajansı KUNA'ya göreymiş Allah sonumuzu ıslah etsin demekten başka birşey diyemiyorum,
Kuveyt Emiri Şeyh Sabah El Ahmet El Cabir El Sabah tarafından çok fakir olan halkına 50. yıl kuruluşu şerefine 3559 dolar para verecekmiş




Bu arada Kuveyt Emiri isim uzunluğu olarak İspanyollarıda geçmiş bulunuyor sanırm,yada haberde basım hatası olmuş,araştırmaya üşenecek kadar bu haber beni yordu,(dayanamadım baktım evet gerçekten o kadar uzun bir isim)ben işsiz işsiz dolanırken allahın bir kulu demiyor al sana iş yada al iş bulana kadar borçlarını erteledik elin Kuvveytlisi 3559 dolar dağıtıyor hemde elli yıl için biz 87 yılı devirdikte ne oldu diyesi geliyor insanın ama neyse benim ülkemde sonuçta güzel insanları ile güzel günler görecek Nazım Hikmet'in şiirinide paylayaşayım,o öldü göremedi,belki bende ölürüm göremeyeceğim ama çocuklar inanın,güzel günler göreceğiz,güneşli günler Haberin Devamı

Edip Akbayram - Güzel Günler Göreceğiz



Nazim Hikmet Şiirleri
Güzel Günler Göreceğiz
Güzel günler göreceğiz çocuklar
Motorları maviliklere süreceğiz
Çocuklar inanın, inanın çocuklar
Güzel günler göreceğiz, güneşli günler
Motorları maviliklere süreceğiz
Hani şimdi bize
Cumaları, pazarları çiçekli bahçeler vardır,
Yalnız cumaları, yalnız pazarları
Hani şimdi biz
bir peri masalı dinler gibi seyrederiz
Işıklı caddelerde mağazaları,
Hani bunlar
77 katlı yekpare camdan mağazalardır.
Hani şimdi biz haykırırız
Cevap:
Açılır kara kaplı kitap: Zindan
Kayış kapar kolumuzu
Kırılan kemik, kan
Hani şimdi bizim soframıza
Haftada bir et gelir
Ve, çocuklarımız işten eve
Sapsarı iskelet gelir
Hani şimdi biz
İnanın, güzel günler göreceğiz çocuklar
Güneşli günler göreceğiz
Motorları maviliklere süreceğiz çocuklar
Işıklı maviliklere süreceğiz
Çocuklar inanın, inanın çocuklar
Güzel günler göreceğiz güneşli günler
Motorları maviliklere süreceğiz

Nazım Hikmet

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.