Header Ads


İhanetin hançer olmuş hain adıyla,sırtıma saplanması

Canım çok yanıyor, akıl almaz işkencelerden çıkmışcasına, canım çok acıyor, avazım çıktığı kadar bağırsam, bağırsam, bağırsam, boğazım acıyana kadar, canımın acısı geçer mi ? 
Hangi anı, temizleyecek şimdi kalbimin kırıklarıyla kana bulanmış hayallerimi, hangi duygu, toparlayabilecek darmadağın olmuş gönül odamı...
Canım acıyor, hep tekrarlayasım var. Bir umut geçer diye canım acıyor dersem sanki bitecek gibi, üzülmemiş hep mutlu olmuş gibi bir inanç var. Canım yanıyor, dedikçe sönecek yangın yeri olmuş beynimin sana ait olan yerleri, sensizliğe katlanamayan aklımın alamadığı zamanlar.


Canım yanıyor,sanki birileri yakmamış gibi, bir başkası gelip alacak benden canımı yakan kalleşlikleri,hataları,yalanları.
http://yipranmisagitlar01.blogcu.com/canim-yaniyor/2200151
Canım yanıyor,hiç çıkmayacak hançer olmuş,tam sırtımın üstüne konmuş hainlik, adı olmuş ihanetin, nefretin, yaşanmışlıkların.
Canım yanıyor, anlatamadığım duygular, çıkmak bilmiyor, körük oluyor, daha kuvvetli harlanmış şekilde canımı yakmak için, pompalıyor, pompalıyor anlatamadığım duyguları, hainlere karşı suskunluğumu destek alarak.

Canım yanıyor, içten içe eriyorum, eridikçe akıyorum, aktıkça  tıkanıyorum, boğazıma düğüm düğüm, boğum oluyorum, boğuyor ihanetin sırtımda adı olmuş hain hançeri.
Canım yanıyor ama ben söndüremiyorum, göz yaşlarımla, aksine yarama tuz oluyor, derimden içime işliyor tuz ve canım yanıyor, akıttığım yaşlarımın desteğiyle.
Aklım almazdı,canımın bu kadar yanacağını, ihanetin hançer olmuş hain adıyla, sırtıma saplanmasının yakıcılığını.

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.