Header Ads


KOLTUK VE KANEPE ARASINDA Kİ FARK?

Cep telefonumdan Kim Bilir? diye bir bilgi yarışması oyununa fena takıldım, eskiden mynet'te vardı şimdi facebook ile birlikte appstore ve android uygulmalarıda yapılmış. Güzel bir oyun arada sırada saçmalasa da keyifli, facebook listenizde ki arkadaşlarınızla yarışabiliyorsunuz haftalık turnuvalarda boy gösterip bilginizi konuşturuyorsunuz. Bazı sorularda ise yuh ya bu da bu muymuş nidaları atabiliyorsunuz.

Hatta koskocaman bilgi okyanusu olan internette bazı sorularınızın yanıtını bile alamıyorsunuz? Bunlardan bir tanesi Aralıksız sandalyeye ne denir? yok arkadaş oraya bak buraya bak google amca, bing dayı, ekşi teyze bana mısın demedi? Bloglarda da yok anlayacağınız bulmayı beceremedim, arkadaş Türk Dil Kurumundan Koltuk tanımına bakıyorum geniş sandalye yazıyor, kanepe tanımına bakıyorum birkaç koltuktan oluşan yazıyor ve nihayet bu tanımlara aldanıp kanepe şıkkını seçtim ve sıçtım. Koltuk çıktı, Aralıksız Sandalyeye Ne Denir? sorusunun cevabı cahilliğime mi yanayım, bu sorunun cevabını internette bulamadığıma mı yoksa oturup bunları sizinle paylaştığıma mı neyse her neyse her kimdeyse neyse ne...

Son dakika gelişmesi olarak şunu da ilave edeyim bir ihtimal Arkalıksız Sandalyeye Ne Denir? de olabilirmiş bu soru, kim bilirciler bazı sorularda ki yazım hatasını burada da yapmış olabilirler? Hoş Şıklarda tabure ve iskemle vardı, iskemle için arkalıksız sandalye tanımı mevcut ama tabure içinde sırtsız iskemle tanımı mevcut.
Haydi  buradan yakalım...

DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK DİLEĞİYLE...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.