Header Ads


Bitlisten Kalan Eskileri Karıştırırken

İlk bilgisayarımı aldığımda Bitlisteydim , 
Bitlis geceleri  ayrı bir güzeldi.
İlk bilgisayarıma  1999 yılında sahip olmuştum ondan önce eş dost akraba bilgisayarları ile flört etmişliğim vardı ama 1999 yılına kadar hiç ciddi bir ilişkim olamamıştı.
İlk bilgisayarımı aldığımda Bitlis'teydim  Bilgisayarlı muhasebe  ve vergi uygulama teknikleri diye bir bölümde okuyordum ama işin ilginç tarafı bölümün adı bilgisayarlı olmasına rağmen bilgisayarımız yoktu. Ekran ve klavye tahtaya çizilmiş bir şekilde dersler anlatılıyordu, zamanla Bitlisin ileri gelenlerin birisinin diplomaya Allah'tan ihtiyacı oldu da okulumuz bilgisayar yüzü gördü.

Bitlis Manzarası Dideban



Neyse bunları ayrıca derlerim bir ara yazarım,paylaşırım sizlerle.

Buradaki olay Puzzle sitesi buldum çok eskilerden kalma adamlar hala devam ediyorlar aslanlar gibi belki sizinde hoşunuza gider,ingilizce içerikli ama anlaşılmayacak kadar zor değil:)

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.