Header Ads


Sitenize reklam alarak para kazanmak.

Çok uzun zaman önce biliyordum web sitenize reklam alın ve para kazanın olayını. Yıllar sonra bende bu işin içine girdim girdiğimden bu yanada gezdiğim bütün sitelerdeki reklamlara tıklamaya başladım. Sizlerde umarım bu yazıyı okuduktan sonra girdiğiniz büyük siteler haricindeki bu tarz bloglar veya küçük sitelerde gördüğünüz reklamlara tıklarsınız sağ tuş yeni sekmede aç, sağ tuş yeni sekmede aç, diye diye girdiğiniz sitede ki reklamlar açmanız o site sahibinin hesabına bir kaç sent olarak gireceğini unutmayın,sizin gibi 100 kişi bunu yapsa ayda 20 -30 dolar para kazanması içten bile değil.

1 yorum:

  1. malesef bu bizim alışkın olduğumuz bir durum değil ama olmaycak anlamında gelmez ben başladım şimdiden.

    YanıtlaSil

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.