Header Ads


XBOX 360 İLE SPOR KEYFİ VE ZAYIFLAMA

 
XBOX 360 oyun konsolu
Geçenlerde eşime erken yılbaşı hediyesi olarak XBOX 360 aldım. İnternetten yaptığım yoğun araştırmalar ve kullananların yorumlarında sadece bir oyun konsolu değilde aynı zamanda spor aleti olduğunu öğrenmem eşim için güzel bir hediye olacağı yönündeydi. Büyük heycanla kurduğum XBOX 360 ilk başta kablosuz olarak internet bağlantısında sorun yaşadım. XBOX Modemi görmesine ve bağlanmasına rağmen bir türlü güncellemelerini yapamıyordu. Bunun üzerine hemen araştırma yaptım ve XBOX 360 ın neden internete bağlanamadığının sorunu olan mtu sorununun cevabını buldum. www.xbox.com/mtu-help adresinden ingilizceden çevrilmiş yardım makalesini okuyarak çözüme ulaştım. 

MicroSoft'un oyun konsolu XBOX 360
Bütün mesele modemden port ayarlarını vermekteymiş. Aslında bu benim sorunumun çözümü orada okumaya başladığımda ilk 4 yol çözüm sunamamıştı. Sonra yönlendirilmesi gereken portları okuduğumda anladım ki bu sorunun çözümü port açmakla ilgiliymiş. Daha önceleri Emule gibi p2p paylaşım programlarından aşina olduğum için çok sıkıntı çekmeden sorunu çözdüm.


Artık oyun oynama vaktidir dedim ve oyunları kurcalamaya başladım aldığım da 3 oyun hediye gelmişti. Bunlardan en çok merak ettiğim Kinect Adventure oyunuydu çünkü XBOX 360 oyun konsolunun diğer oyun konsollarına fark attığı olayı olan KINECT yani sizin hareketlerinizi ve sesinizi tanıyan bir aygıt ve bu aygıt sayesinde oyunda destekliyorsa hiç bir ek aygıta ihtiyaç duymadan oyunları oynayabilmenizi sağlıyor. Kinect  adventure ye açtığımda bu kadar keyif alabileceğim aklıma gelmemişti. Kullanma kılavuzunda yazan mola vermeyi ihmal etmeyiniz ibaresini abartı olarak düşünmüştüm ama bu tarz oyunlar oynadığınızda kesinlikle kaptırmamanız lazım kendinizi. Çünkü eğer birde uzun süredir spor yapmamış ve vücudunuz ham ise ertesi gün vay halinize. tecrübe ile sabittir.

XBOX 360 daha önce kullandığım konsollordan bu özelliği ile ayrı bir gönül fethediyor. Nintendo Wii de hareketli kollar veya PS3 te Move özelliğe XBOX 360 Kinect  ile kıyaslanamıyor bile. Aynı zamanda neredeyse bütün pc oyunların XBOX versiyonunu bulmanız da zor değil.

XBOX 360 son aylarda Kinect Playfit uygulamasını çıkarataraartık Kinect ile oynanan oyunların istatistiklerini tutmanıza yarıyor. Kinect PlayFit ile kaç oyun oynadığınızı, toplamda ne kadar kalori yaktığınızı görmek de mümkün olacak.Kinect oynarken büyük enerji harcıyorsunuz ve bu harcadığınız enerjinin kayıtlarına bakmak için  Kinect PlayFit size daha önceden girmenizi istediği boy, kilo, yaş ve cinsiyet bilgileri  ile ne kadar yaktığınızın bilgilerini veriyor. Bir yandan size çeşitli görevler vererek sizi ayrıca motive etmeside spor alışkanlığı için güzel bir uygulama olarak karşımıza çıkartıyor. Windows XBOX Live ile canlı olarak arkadaşlarınızla ve diğer XBOX Live kullanıcıları ile de yarışabiliyorsunuz.


XBOX Live XBOX 360'ın bir diğer cezbedici özelliği bu özellik sayesinde XBOX  360 olanı arkadaşlarınızla çevrimiçi(online) oyunlar oynabilecek ve tüh arkadaşım burada olsaydı demenize gerekte kalmıyor. 
Bu arada XBOX live türkçe sayfasıda yayına girdi. Detaylı bilgiler için tıklayın.

XBOX 360'ı kurcaladıkça sizlerle paylaşmaya devam edeceğim...

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...    

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.