Header Ads


WINDOWS 8 SIK SORULAN SORULAR VE İPUÇLARI RESİMLİ ANLATIM 3


Yeni Windows 8 terimlerini açıklayın.

Yardımcı Çubuk:

  • Yardımcı Çubuk, Windows 8'in Ara, Paylaş, Başlat, Aygıtlar ve Ayarlar gibi 5 menü sunan temel araç çubuğudur.
  • Ekranın sağ tarafından çekilerek açılabilir.

Yardımcı Çubuk:




Uygulama Çubuğu:

  • Uygulamanın desteklediği tüm opsiyonları listeleyen çubuktur.
  • Uygulama üzerine sağ tıkladığınızda ekranın alt tarafında görüntülenir.

Uygulama Çubuğu:

Tutturma Görünümü:

  • O anda çalışan uygulamaların listesini gösterir. Uygulamaları doğrudan listeden açabilir/kapatabilirsiniz.
  • Ekranın sol tarafından çekilerek açılabilir.

Tutturma Görünümü:

Dosya silerken onay penceresi görmüyorum.

  • Windows'un eski sürümlerinde bir onay penceresi vardır. Ama Windows 8'de, dosya onay alınmaksızın doğrudan Geri Dönüşüm Kutusuna gönderilir.
  • Silinmiş dosyayı kurtarmak için Geri Dönüşüm kutusunu açın, dosyaya sağ tıklayın ve 'Geri Yükle'ye tıklayın. Geri Dönüşüm Kutusundaki dosyayı kalıcı olarak silmeden önce bir onay penceresi açılır. (Dosyayı kalıcı olarak silmek için kısayol tuşu: Shift + Del)

    Dosya silerken onay penceresi görmüyorum.

Kapatma menüsünde Hazırda Beklet modu görüntülenmiyor.

  • Adım 1: Denetim Masası → Donanım ve Ses → Güç Seçenekleri'ne tıklayın.
  • Adım 2: Ekranın sol tarafında görüntülenen 'Güç düğmelerinin işlevini değiştir'e tıklayın. 'Hazırda beklet'in işaretli olmadığını görebilirsiniz.
  • Adım 3: 'Şu anda kullanılmayan ayarları değiştir'e tıklayın ve Güç menüsünde gösterilmek üzere 'Hazırda beklet'i seçin.

    Kapatma menüsünde Hazırda Beklet modu görüntülenmiyor.


WINDOWS 8 SIK SORULAN SORULAR VE RESİMLİ ANLATIM 1
WINDOWS 8 SIK SORULAN SORULAR VE RESİMLİ ANLATIM 2

DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK DİLEĞİYLE...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.