Header Ads


WINDOWS 8 SIK SORULAN SORULAR VE İPUÇLARI RESİMLİ ANLATIM 4



Arama listesinde kullanılmayan çok fazla uygulama var.

  • Kullanıcılar, seyrek kullanılan uygulamaları uygulama listesinde gizleyebilirler.
  • İmleci kaldırmak istediğiniz uygulamanın üzerine getirin ve sağ tıklayın. Listede görünmemesini sağlamak için "Gizle"yi seçin.
  • Gizlenmiş bir uygulamayı listeye geri getirmek için PC Ayarları → Arama → bölümüne gidin. Listeyi arayın, uygulamayı bulun ve ayarı KAPALI'dan AÇIK'a getirin.

Arama listesinde kullanılmayan çok fazla uygulama var.



Windows arama kayıtlarını silmek istiyorum.

  • Adım 1: İmleci sağ üst köşeye getirin ve Yardımcı Çubuğu açın.
  • Adım 2: 'Ayarlar' → 'PC Ayarlarını Değiştir'i (alt tarafta) seçin.

Windows arama kayıtlarını silmek istiyorum.





  • Adım 3: 'Arama'yı seçin ve 'Geçmişi sil' düğmesine tıklayın. 
Arama'yı seçin ve 'Geçmişi sil' düğmesine tıklayın. 

Başlangıç ekranında bir kutucuk grubuna isim vermek istiyorum.

Adım 1: Başlangıç ekranında 'Ctrl' tuşuna basılı tutun, oluşturmak istediğiniz gruptaki uygulamalardan birini seçin ve gruplandırmak istediğiniz tüm uygulamaları toplamak için farenizin tekerleğini aşağıya doğru kaydırın (mobil cihazlarda 'çoklu dokunma - iki parmakla çekme' özelliğini kullanmalısınız). İsim vermek istediğiniz gruplardan birini seçin.
  • Adım 2: Kutucuk grubuna sağ tıklayın ve ekranın altındaki 'Gruba isim ver' opsiyonunu seçin.
  • Sonuç: Grup için ismi girdikten sonra, isim Başlangıç ekranında görüntülenir.

Başlangıç ekranında bir kutucuk grubuna isim vermek istiyorum.

WINDOWS 8 SIK SORULAN SORULAR VE RESİMLİ ANLATIM 1
WINDOWS 8 SIK SORULAN SORULAR VE RESİMLİ ANLATIM 2
WINDOWS 8 SIK SORULAN SORULAR VE RESİMLİ ANLATIM 3

DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK DİLEĞİYLE...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.