Header Ads


YARDIMLAŞMAK VE PAYLAŞMAK İLE İLGİLİ FIKRALAR


PAYLAŞMAK İLE İLGİLİ FIKRA

Soğuk bir kış akşamı, hamburger satan bir dükkanın kapısından içeri yaşlı bir amcayla teyze girmişler, bir masaya oturmuşlar.
Derken amca,kasaya gidip 1 hamburger, 1 büyük boy patates ve bir büyük kola almış.
Elinde tepsiyle masaya dönmüş, hamburgeri ikiye bölerek yarısını teyzenin önüne koymuş, sonra bütün patatesleri tek tek sayarak onların da yarısını teyzeye vermiş, sonra kola kutusunu da ortaya koymuş, önce bir yudum kendisi içiyor sonra da teyze bir yudum alıyormuş.
Herkes ne tatlılar, iki tonton buraya gelmişler, bir kişilik yemeği ikisi yiyorlar zavallıcıklar diye onları izliyormuş.
Derken bir de bakmışlar ki teyzenin önünde hamburgerle, patatesler olduğu gibi duruyor,kocasının afiyetle yemek yiyişini seyrediyor,arada bir de kola'dan bir yudum alıyormuş.
Sonunda orada çalışanlardan biri dayanamamış, yanlarına gitmiş;
- Affedersiniz, ben sizi izlemekten kendimi alamadım lütfen izin verin size bir menü kendim ısmarlayayım.
Yaşlı amca;
- Teşekkür ederiz ama biz halimizden memnunuz. 60 yıldır evliyiz ve her şeyimizi işte böyle paylaşırız, demiş.
Bunun üzerine genç adam teyzeye dönmüş;
- Peki ama teyzeciğim, siz neden hamburgerinizi, patateslerinizi yemiyorsunuz, neyi bekliyorsunuz?
Yaşlı teyze yanıt vermiş;
- Dişlerimi canım evladım dişlerimi.

Gülmek güzeldir...

YARDIM ETMEYİ YANLIŞ ANLAYAN ÇOCUK

Çocuk okula geç gelir. Öğretmen sorar neden geç kaldın.
Çocuk: -"Yaşlı bir kadın parasını kaybetmişti."
 Öğretmen: -"Aferin yaşlı insanlara yardim kutsaldır.Peki kadın parasını buldu mu?"
 Çocuk:-"İşte ben onun için kadın gidene kadar bekledim de o yüzden geç kaldım"

PAYLAŞIMLA YAPILAN İŞ GÜVEN İSTER

Üçüncü Boğaz Köprüsü'nü Çink Çonklar, Yanki-Yunkiler ve Haydeler'den oluşan bir konsorsiyum işleri paylaşarak almış. Tam açılışın yapılacağı sırada kurdela kesilirken köprü büyük bir gürültüyle yıkılmış.
- Çink Çonk " Gitti bütün emeklerim, mahvoldu kumlarım " diyerek harakiri yapmış.
- Yanki Yunki " Gitti çeliklerim, tonlarca çelik yıkıldı " diyerek tabancasını çekip intihar etmiş. Tüm bunları izleyen bizim Hayde de derin bir 'Oh!' çekerek yanındakilere dönmüş:
- " İyi ki çimentoyu az koymuşum, yoksa bunlar gibi mahvolurdum. "


Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.