Header Ads


İnternetten Reklamlara Tıklamanın Faydaları


Bumerangnet ve Bumads üzerine bildiklerimi paylaştığım, internetten para kazanma ve internet reklamcılığı üzerine yazdığım Bumerang Hürriyet Bumads Reklam Platformu, rehberini sizinle paylaşıyorum.

 Kişisel bir blogtan veya siteden bir arama üzerinden 5-10 reklam yaklaşık 50 kuruş gibi bir şey kazandırıyor.
Ama bu konuda şu an güzel bir çalışma örneği sunan Hürriyet Bumerang, Bumads reklam platformu, bu konuda daha yönlendirici özellikle onlar bu reklamlarınızı  yaymanız için sizleri teşvik ediyor böylelikle ne kadar çok kişiye ulaşırsa o blog veya web site sahibi yayınladığı reklamlardan daha faza kazanmaya başlıyor. Özellikle açtığı yarışmalarla ödül üstüne özdül dağıtıyor. İşte sizin bir reklama tıklamanız neler kazandıryor...


Bu işlerle uğraşalı yaklaşık üç hafta oldu, Yazıya çok gizemli başladım ,bu işlerle derken hangi işlerle karanlık işlerle mi diye de kötü bir espiri yapayım durun bir saniye açıklayacağım...
2001 yılından bu yana internetle uğraşırım acemi olarak web sayfaları ve siteleri de hazırlardım.Sonra Arkeoloji bölümünü kazanınca çokta ilgilenmez oldum bilgisayarla ve internetle.Onlarla uğraşmayı seviyordum ama arkeoloji aşkı çok daha başka idi sonuç olarak hem bilgisayar hem de arkeoloji yalan oldu.

Bilgisayar ilgisizlikten ,arkeoloji ise hocalarımızın gereksiz kaprisleri ve yetersizlikleri yüzünden egoların da boğulup giderken ben de kendi egomla daha fazla ağırlık yapıp akademik ortamı iyice diplere gömdüm.
Onların egosu ile benim egom çarpışınca uyumsuz oldum ve ülkemizde sözde cumhuriyet, ama geri planda hala monarşinin devam ettiği bu ortamda babadan oğla geçer gibi hocadan öğrencisine geçen bu sistem de kendime kolay kolay bir yer bulamadım,bunun üstüne birde yök zırt pırt yönetmelik değiştirince anladım ki bu arkeoloji bende hobi olarak kalsın akademik kariyerini bir kenara bırak dedim.

Bıraktım da....



Eee iyi hoş bıraktın da ne oldu derseniz işsiz ordusunun bir neferi olarak ben de o kariyer sitesi ve işçi bulma kurumu, dayı tanıdık amca vesaire arama derken bu boşluğu tekrar internete ve bilgisayara yönlendirip onun kalbini kazanayım dedim ve ne oldu konun başına da yazdığım işlerle karşılaştım, internetten reklamlara tıklama daha önceden öylesine bakıp geçerken artık her gördüğüm reklama tıklar oldum ve bununda sebebi bir yukarıda anlattıklarım
En Popüler reklam veren Google Adsense'dir,
Kurallara uymaz iseniz çok acımasızdır,siler süpürür sizi.
İkincisi de kendimi bağışta bulunuyormuş gibi hissediyorum nasıl mı oluyor diyorsanız buyurun size istatistiklerim...

Kişisel bir blogtan veya siteden bir arama üzerinden 5-10 reklam yaklaşık 50 kuruş gibi bir şey kazandırıyor eğer arama değil de site içindeki reklamlara tıklarsanız o da 10-20 arası 1 lira kazandırıyor  site sahiplerine 1 lira kazandır benim gibi 15 kişi yapsa 15 lira işte size bağış.Bu arada abartıp fazladan reklam açmayın bu seferde şüpheli durum oluyor.
güzel bir çalışma örneği sunan Bumerang Bumads reklam platformu,

Ama bu konuda şu an güzel bir çalışma örneği sunan Bumerang Bumads reklam platformu,bu konuda daha yönlendirici özellikle onlar bu reklamlarınızı  yaymanız için sizleri teşvik ediyor böylelikle ne kadar çok kişiye ulaşırsa o blog ve ya web site sahip yayınladığı reklamlardan daha faza kazanmaya başlıyor. Özellikle açtığı yarışmalarla ödül üstüne özdül dağıtıyor. İşte sizin bir reklama tıklamanız neler kazandıryor...


Üçüncü olarak ise reklamların asıl işlevinden dolayı tıklamaya başladım reklamlar sayesinde bir çok yeni site bir çok yeni konu ve düşünce hakkında bilgim olmaya başladı.İşte arkadaşlar durum bundan ibaret. 

reklamların asıl işlevinden dolayı tıklamaya başladım reklamlar sayesinde bir çok yeni site bir çok yeni konu ve düşünce hakkında bilgim olmaya başladı.adserverpub.com fransız bir reklam veren sitesi.Fransızcanız varsa fransız kalmayın.
Ne yapalım kendinizin yaptıklarını,başkalarının da yapmasını beklemekle geçiyormuş hayat.

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.