Header Ads


Online yerli dizi izle,yersiz uzunluklardan kurtulmuş bir şekilde,

Diziler Yerli,Uzunluklar Yersiz
Yerli Diziler çok uzun,Hemi de Yersiz uzun....
Bir iki hafta sonra bu eylem birinci yılını dolduracak ama anlaşılan durumda bir değişiklik yok çünkü baktığımızda hala diziler hem çok uzun hem de yersiz uzun.

Geçen yıl kendim yazıp,kendim paylaştığım yazıyı,ısıtıp önünüze tekrar koyuyorum sonuçta körle yatan şaşı kalkar değil mi?

Slogan çok güzel yerli dizeler,yersiz uzun gündeme geldi,daha önceleri bir kaç online dizi izleme sitelerinde buna benzer yorumlarla karşılaşıyordum,genelde yabancı dizi izlediğim için de yerli dizilerin bu yersiz uzunluklarından bi haber dolanıyordum,
benim için büyük bir kayıp olsa da Ezel dizisiyle bu ayıbımı kapatım bende bu yersiz uzunluğun farkın varmıştım,ilk başlarda gayet keyifli giderken,konu sıkıntısı çekilmeye başlandığı ve bizim seramikte kullandığımız bir terim olan doldurma motiflerle kapatmaya başladıkları ve diziyi çekmeye  öyle devam ettiklerini görünce tamam dedim bu yersiz bir uzunluk,hele ki dedikten sonra aklıma hele bir gel şarkısıyla da öne çıkmış ve sevgili eşimin çok sevdiği kavak yelleri dizisinede değinmeden geçemiyeceğim,güvenle efe arasındaki olayları uzatmalarını,nihayetinde efenin tekrar ortaya çıkması,güvenin kaybolması,tekrar ortaya çıkmasını bir kenara bıraktım,ama bir dönem kavak yelleri sadece chat sohbetlerinden ibaretti,boncuk kız dediki: hımm ne planlıyormuş?


Fikret o sırada onu okuyor size, sonra fikret dediki den önce fikret yazacaklarını sesli düşünerek bize bildiriyor ardından yazıya döküyor ve o yetmiyormuş gibi boncuk kız da bize tekrar okuyor ve yaklaşık 20 dakika bu şekilde devam eden diyaloglar,tamam bilgisayar hayatımıza bu kadar girdi de bırakın dizilerde,filmlerde olmasın heleki doldurma motif hiç olmasın,aynı furya bir çok dizide ortaya çıkmış uzun süredir bilgisayardan kafamı kaldırmadığım için bilmiyordum ama şimdi bir yanım da televizyon bir yanımda bilgisayar olunca olayları daha yakından inceleme fırsatım oldu.



senaryo doldurmalarını yazacaktım kısmet bu yerli dizilerin yersiz uzunluğuna denk geldi.


Neyse aslında yazacaklarım bunlar değildi aslında bunlardı ama bu şekilde değildi kaç gündür bu chat diyaloglarına dayalı senaryo doldurmalarını yazacaktım kısmet bu yerli dizilerin yersiz uzunluğuna denk geldi.

Son olarak herkes birşeyler söylemekte,yok oyuncuların ücretleri çok,set işçileri az alıyor,kısaltırsak reklam koyamayız,yapımcı az kazanır,yayıncı az kazanır gibi...

Bunlar ayrı bir konu zaten herkes bu konuyu tartışıyor ama yakında yeni bir online sektör çıkar ise şaşırmayın, online yerli dizi izle,yersiz uzunluklardan kurtulmuş bir şekilde, müthiş iş yapar tıklanma rekorları kırar.
online yerli dizi izle,yersiz uzunluklardan kurtulmuş bir şekilde, müthiş iş yapar tıklanma rekorları kırar.


Sonuçta ben yayınlanan yüz yerli yersiz diziden sadece 1 tanesini izliyorsam,bence ortada daha büyük sıkıntılar var demektir,Bizler şunu anlamalıyız ki nitelikli işler yapılmadıkça ve biz nitelikli işlere gereken değerleri ve sahiplenmeyi yapmadıkça malesef böyle durumlarla karşılaşacağız.

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.