Header Ads


Tarkan Adımı Kalbine Yaz Albümünden Öp

Beni benden alan müthiş bir şekilde keyif veren nadir parçalardan biri oldu Tarkan'nın "Adımı Kalbine Yaz" Albümünden Öp parçası dinlerken yerimde duramıyorum.

Bu yine ben de kim aynada bakıştığım  Bu yeni ben,  ben miyim kendimle tanıştığım?  Dünümle bugünüm can ciğer kuzu sarması  Geç oldu temiz oldu geçmişimin karması  Yıkadı günahlarımdan beni masumiyeti  Cennetten gelen Bir melekti sanki  Her şeyim tas tamam yapmaya çalıştığım  Yazlığım kışlığım bi de yanına yakıştım  Dünümle bugünüm can ciğer kuzu sarması  Geç oldu temiz oldu geçmişimin karması  Yıkadı günahlarımdan beni masumiyeti  Cennetden gelen Bir melekti sanki  Ben o şelale saçlara  O ay o hilal kaşlara  O süzme bal dudaklara  öp öp öp öp doyamadım  sütten ak o gerdana bir çıkar ki meydana  gel de uyma şeytana  bak bak bak bak duramadım…  Söz : Sezen Aksu

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.