Header Ads


Bumerang ödüllerini kendim için istiyorsam...



Twitter da gezenirken bumerang ile haberleri arattırdığımda karşıma çıkan sonuçlar çok hoşuma gitti. Birçok arkadaş bumerang ödüllerine katıldıklarını belirtmişler ve çeşitli şekillerde oy isteme yarışına girmişler,ön plana çıkan oy isteme şekli Van depremine yardımda bulunucağını belirtenler,arkasına ise klasik olan hadi oy verin,destek sizden,kazanması bizden,kendim için bisey istiyorsam namerdim'e benzer bir çok tweet şu an twitter da dolanmak ta

Bunlardan dikkatimi çekenleri sizlerle paylaşıyorum.



kolay kolay bişey istemem bu defada kendim için istemiyorumkazanılan ödül van'a gönderilecek oy verelim lütfen destek
'' En Sosyal Blog '' ödülüne adayım. Eğer kazanırsam bu ödülü Van için bağışlayacağım.Destekolursanızsevinirim:)

Bumerang Blog Ödülleri'nde "en çalışkan blog" ödülü benim olacak, tabi katkılarınızla :)
Bu yıl Hürriyet Bumerang yarışmasında adayız! Destek için bize oy vermek ister misiniz? Verin ya da vermeyin, biz...
Arkadaşlar destek vermek istiyor musunuz? Bence destek verin...http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/32679.htm
İyi kalpli olanlarınızdan oy bekliyorum :)

ile yazımı bitireyim diğer tweetlere bakmak isterseniz eğer bumerang aratmasını yaptığınızda twitter da ilginç tweetler görmeniz mümkün malum yarışma hala devam ediyor.

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.