Header Ads


İlginç Bir Kartvizit Örneği

Ankara'da Eski TBMM'nin bulunduğu cadde de  gezerken kaldırıma atılmış bir sürü kartvizit gördüm, yoldan geçenlerin dikkatli bakışlarını görünce bende merak ettim ve kartvizitlerden birine bakınca milletin neden bu kadar dikkatli baktığını anladım. olurda bu kadarıda olmaz dedirtecek bir durum.
İnsan hakları günü yaklaşırken insanın bedenini pazarlayarak sosyal ve bedensel ihtiyaçlarını karşılmak için başvurduğu yöntem artık son noktayı koymakta. Kendi içinde traji komik tam biz insanlara göre ve pek insanca, pek insanca....


Tanııtım önemli,kartvizitler bu konuda yardımcı oluyorlar.

Bu arada reklam olmasın diye numaraları ben sildim.Olayın bir diğer tarafıda ameliyatsız aman dikkat...
Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...
02.12.2011

Kartviziler hayatımızın her alanında artık.

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.