Header Ads


AKIL ALMAZ SORULARA AKIL ALMAZ CEVAPLAR

Aklımın almadığı sorularla uğraşıyorum ve yine aklım almıyor bu sorularla inatla uğraşmamı. Güzel ülkemin geçmişi aklıma geldiğinde toprak ağalığının hüküm sürdüğü zamanlarla kapitalizmin sermayedarları batılılaşma sürecinde bir yandan demokrasiden bahsederken diğer yandan en acımasız sömürgecilere döndüğü zamanlar arkasına gelen sıkı yönetimler, darbeler, muhtıralar derken kendi gölgesinden bile korkan babalar, anneler, dedeler, nineler var bırakın düşünmenin suç olmasını, düşüncenin kırıntısının ile suç olduğu dönemlerin korkaklığı bugünümüzün geri kalmışlığı olmuş, hele birde o dönemde gemisini kurtaran kaptanlar şimdinin idarecileri ki idareten hayatlarıyla hepten mehter marşı kıvamında bir gelişmekte olan iki ileri bir geri toplum yuvarlanıp duruyor aslında bir sağa bir sola...

Aklımın alamadığı sorulardan biridir mesela bir insan düşündüğünü yazdı ve söyledi diye özgürlüğünden nasıl mahrum bırakılır, sevdiklerinden ve sevmediklerinden, bir insan bu kadar gelişmişiz nidalarının içinde nasıl olur da sadece düşündüğünü söylediği ve yazdığı için hasret ile cezalandırılır, çocuklarına haftada 2 saat babalık, annelik yapabilir. Bir o kadar demokratik iken nasıl olur da demokrasi gereği özgür düşünce ayaklar altına alınır.


Ben de şuan özgür düşünce ile aklımdan geçenleri yazıyorum ama aklımın alamadığı sorulardan biri daha şudur peki beni niye hapsetmiyorlar bende onların haksız zenginleşmelerine laf atıyorum, bende onlara dürüst olun diyorum,düşünceyi yasaklamayın diyorum ama beni kimse hasretle cezalandırmıyor. Peki bu içeridekilerin benim bilmediğim suçu ne...
Anayasa değişiyor ama kafalar değişmiyor, aklımın alamadığı sorulardan bir başkası her Türk vatandaşı kanunları nasıl bilmek zorunda ve bilmemek nasıl mazeret sayılmıyor.Siz bu yasayı değiştirmediğiniz sürece kime hizmet ettiğiniz gizli kalmayacak çünkü halka hizmet etmediğiniz her halinizle belli olacak aklımın alamadığı bu soru sadece iktidara değil bütün oy almış partileridir.

Aklımın alamadığı sorular çoğalır dururlar, mitoz bölünmeden beterler, mantardan türemeler, ülkemde terör var diyorlar ve terörü kimin desteklediği belli iken terörü destekleyenlerle aynı masada komşumuz da terörü destekliyoruz,bundan 3 yıl önce gittiğim huzurlu ülke şimdi kanla yıkanıyor ve benim aklımın alamadığı soru ise bu kanla yıkamayı biz niye destekliyoruz.

Çok pis küfür edesim var....

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.