Header Ads


HANGİ FİLM, KİTAP, DİZİ

Belki biraz geç fark ettim, ya da  o kadar önemli değildi. Severek izlediğim filmler ve diziler genelde ya absürt olacaklar, ya ileri derecede bilim kurgu, ya da zenginlik ve güç üzerine. Fakir edebiyatı ve mutsuzluktan beslenen hiçbir yapımı sevemediğimi fark ettim. Para karşılığında yapıldığından sanırım, o yapımlarda emek verenlerin özellikle oyuncuların, yönetmenlerin,yapımcıların ne kadar kazandıklarını duyduktan ve öğrendikten sonra oynadıkları veya yaptıkları anlamsız geliyor, hayatın gerçekleridir ve onlar bunu gösteriyordur, doğrudur  ama bana göre anlamsızdır. Aklıma onların gerçek hayatta ki yaşam tarzları gelince yapılan işin bütün büyüsü kaçıyor. 

Son dönemlerde yapılan zenginlerin hayatını konu alan diziler daha çok izlenebilir oldu benim için, karakterler, yerine oturmuş, başroldekilerin gerçek hayatlarında gittikleri mekanlar, yaşadıkları evler,kullandıkları arabalar, konuşmalar tamamdır. Sonuçta bu dizi veya film gerçek hayattan bile esinlenerek yapılsa da olayları değiştirmek senin elinde ve fakir olmayan bir oyuncuyu fakir göstermeyin bana siz gösterdiğinizde de ben bakmıyorum zaten.

Kendimi kandırılmış gibi hissediyorum, onlar bana fakir edebiyatı yaptıkça ama bir absürt yapımda ne
olurlarsa umurumda olmuyor çünkü adı üstünde absürt, Leyla ile Mecnun'da adamların yeri gelir simit almaya paraları yoktur ama yeri gelir dünyaları satın alabilir. Yalan Dünya adı gibidir bir bakmışsın zenginlik bir bakmışsın fakir edebiyatı. İşler güçler en olmadık olaylar ne kada da patron bi okada işçi, person of intereset uç noktada bir bilgisayar ve insanlar, game of thornes mitler,gerçekler birbirine girmiş. Bir o okadar efsane bir o kadar gerçek, Dexter tam anlamıyla paranoid şizofreni, how i met your mother aklımızdan geçen ama yapamadığımız arkadaş ilişkileri ve olaylar,the menthalist burası hayal dünyası ise çözülemeyecek olay yoktur biraz gizem vardır,666 park avenue, supernatural, hepimizin korkuları, istekleri, stargate,battlestar galactica, starwars, 

Ve son olarak V for Vendetta, Matrix, Fight Club...
Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.