Header Ads


Yüzlerce kez olacak kötü bir şeyden bahsederiz mesela bugün hava kasvetli sıcak kesin deprem olacak deriz.



www.komikaze.net

Biz insanlar kötüyü konuşmayı ve ondan gelecek hayırı seviyoruz anlaşılan, dünya içerisinde iyi ve kötü dengesinde kötüden nemalanmak bizim hoşumuza gidiyor. 


Günde milyonlarca araç trafikte milyarlarca kez hareket halindedir ama kaza olduğunda başlarız kötüden bahsetmeye, bak yine kaza oldu, bu sitem değişmeli, bu yol değişmeli, bu kafalar değişmeli falan filan, ya da güvenlik görevlilerinin olduğu bir sitede olay çıkmıştır, bak zaten bunlar işlerini yapmıyorlar ki kaç kere söyledik güvenlik elamanları kendilerini bile koruyamıyor gibi örnekleri çoğaltmak gerekirse, mahallede yılda bir hırsızlık olur ve başlarız memleket kötü kolla götü, artık evlerimizi hapishanelere çeviririz.




Kötüyle birlikte korku imparatorluğu yaratırız, çözüm yerine serzenişte bulunur ben demiştim demeyi seçeriz. 


Ama seçimlerimize dikkat etmeyiz çünkü kötü biz insanlar için iyidir çünkü kötü olmaz ise bahanelerimiz de olmaz yaptığımız onca yanlışa. alkollü araç süren tanıdıklarımızı engellemeyiz, çalan çırpana göz yumar kendi eşeğimizi sağlam kazığa almaya çalışırız, yönetenleri seçmeyi bilmeyiz.

En önemlisi kötü bir olay olduğundan çok güzel vah vah'larız.



Yüzlerce kez olacak kötü bir şeyden bahsederiz mesela bugün hava kasvetli sıcak kesin deprem olacak deriz sonra bunu her sıcak olduğunda tekrarlarız ve bir gün bir bakmışsınız bir yerlerde deprem olmuş. Sonra sonrası malum ben demiştim benim özel güçlerim mi var?

Bir bürokrat işini yanlış yapar bütün bürokratlar kötü olur, bir memur rüşvet alır bütün memurlar rüşvetçi olur. Sonra kendi yalanlarımız doğru olur, yapmadığımız ve görmediğimiz halde yapmış olmuş gibidir artık. Ben gördüm benim başıma geldi diye de savunmaya bile geçeriz.

Kötü düşünce kendine zarar

Kötü illaki vardır ama kötü var diye de kötüden destek almak daha da kötüdür. Bir de araştırmadan derinlemesine bakmadan destek almak işte size dünyanın düzeni...
23 05 2013 08:59 güncelleme 13.02.2017

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.