Header Ads


HELAL ET'MİYORUM.

Benim daha yeni dikkatimi çekti, belki uzun süredir gündemdeydi ama dedim ya benim daha yeni dikkatimi çekiyor. Bana göre insanların neden yanlışa devamlı gittiğine dair bir kanıttır bu dikkatimi çeken bana göre gereksizin gereksizi, anlamsızın anlamsızı uygulama olan helal et ya da helal gıda uygulaması.

Burger King de karşıma çıktı, ürünlerimiz helal gıda üretim onayı almış firmalardan yazılı afişinde. Bir yerden başlamak adına bakıldığında yanlış bir yer olsa da hadi başlanmış diyelim helal ve haram durumlarına ama katlanamadım ve katlanamıyorum. Bunca yanlış varken, asgari ücret bu kadar düşükken, insanlar hafta da 45 saatten fazla çalıştırlıyor ve hakları verilmiyorken, eşit işe eşit ücretler yokken senin yediğin her şey zaten haram.

Sen istediğin kadar helal gıda ile uğraş dur.

Savaşlardan ve onun ardından gelen haramlara hiç girmiyorum bile...

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.