Header Ads


HER GÖRDÜĞÜNÜZÜ UFO SANMAMANIZ İÇİN 7 ÖNEMLİ SORU


DÜN UFO GÖRDÜM KARDEŞİM ACAİP HEYECANLIYDI.

Ya kardeş geçen gece yine uykum kaçtı bende gökyüzüne bakıyordum ne olduğunu anlayamadığım bir cisim gördüm kardeş ben gökyüzüne her zaman bakarım, gece gökyüzüne bakmaya bayılırım bu yüzden  ve heyecanımı attıktan sonra aklıma böyle zamanlar da kullanmak için BİM mağazalarından aldığım Hiperuzay ötesini gösteren teleskobumu aldım hemen belirsiz cismin olduğu yere baktım aman Allah'ım dünya'mızın etrafı bir sürü cisimle hemde benim tanımlayamadığım cisimle dolmuştu.




Boğaz da bir ufo gördüm sanki?
        Gariplikler devam ediyordu, bazıları baktığım bölgede aniden kaybolup, aniden tekrar aynı yerde beliriyordu sanki yıldız sıçrayışı yapıyordu biri kayboluyor öbürü ortaya çıkıyordu. Anlatılmaz yaşanır müthiş bir gözlem oluyor benim için hava keşke daha az bulutlu olsaydı. İçim huzurla kaplıydı çünkü böyle olayları nereye bildireceğimi biliyordum onlardan habersiz kuş bile uçamazdı.  Ben de hemen cep telefonumdan devlet hava meydanları işletmesini aradım ve bilinmeyen bir cisim gördüm dedim cisim birden kaybolup birden görünüyor dedim ama istediği kadar görünsün kaybolsun dedim ben bilinmeyen bu cisim ve cisimlerin lokasyonunu kaydettiğimi ve gördüğüm cismin de lokasyonunu whatsapp'ımla kendilerine bildirebileceğimi bildirdim. Fakat bu konuda navigasyon programlarına çok güvenmemelerini ve burada ki yazıyı NAVİGASYON PROGRAMLARINI KULLANIRKEN DİKKAT ETMEMİZ GEREKENLER okumaları gerektiğini de bildirdim. Ben bu konuda donanımlıyımdır işimi şansa bırakmam hem 6 metre doğruluğa kadar konum atabileceğimi bildirdim. 

Beni çok ilgili ve keyifli bir şekilde dinlediler. Ardından onlar da bana konuyla ilgili haberleri olduğunu gereken işlemlerin yapıldığını bildirdiler teşekkür ettiler çok sevindiklerini keyifli kahkalarından anladım. Devletimizin güzide kurumu Devlet Hava Meydanları İşletmesi durumdan haberdar edilmişti benim tarafımdan ve artık  onlar konuyla ilgileniyorlardı. 


Nasa'nın canlı yayınında astronotların çalışması sırasında ortaya çıkan UFO

Böyle bir konuşmayı kısmen ya da tamamen duymuşsunuzdur. İşte böyle konuşmaların keyifli kısmını atladıktan sonra durumun doğruluğu için şu soruları sormakta fayda var böylelikle her tanımlayamadığımız cismi amcamızın UFO'su sanmayız. Şimdi gelelim bu bilgilerin doğrusunu nerdenduydun kısmına:
15.yy'da yapılan bu tabloda ki ne ola? Yoksa bir ufo mudur?

Bilgileri astronomi konusunda bizlere keyifli bilgi veren Astronomi Diyarı sitesinden paylaşıyoruz.
UFO gördüğünüzü dünya aleme yaymadan önce emin olmanız gereken bilgelik ile hazırlanmış 7 soruya cevap vermeniz gerekmektedir.


Gökyüzünde gerek çıplak gözle, gerek basit bir dürbünle veya fotoğraf makinesiyle ilk bakışta ne olduğunu anlamadığınız bir cisim gördüğünüzde hemen yetkilileri arayıp rahatsız etmeyin.
Önce şunları yapın:
1. Gökbilimle ilgili ne sıklıkla ilgilendiğinizi ve Gökbilimle ilgili neler bildiğinizi düşünün.
2. Gördüğünüz cismin Venüs olma ihtimali var mı? UFO gördüğünü söyleyen çoğu kişinin gördüğünün Venüs gezegeni olduğu anlaşılmıştır. Bir Gökyüzü Atlasından yararlanarak gördüğünüz kısımdaki nesnenin Atlasta yeralıp almadığını kontrol edin. Bu tür atlasları internetten rahatlıkla bulabilirsiniz. Ya da "neave" linkinden yararlanabilirsiniz.
3. Cisim aniden kaybolup aniden tekrar aynı yerde beliriyorsa; havanın bulutlu olup olmadığını belirleyin.
4. Atmosfer ışıklarının bir oyunu olma ihtimalini gözardı etmeyin.
5. Dürbünle veya teleskopla bulduysanız, cismin yapay uydu olma ihtimalini de yabana atmayın. Çünkü Dünya yörüngesinde onlarca uydu dolaşmakta.
6. Gördüğünüz nesne bir meteoroloji balonu, bir uçak olabilir mi?
7. Uykusuz musunuz? Uykusuz kalan veya gözleri yoğun ışığa kalmış birisi karanlık bir yere baktığında çeşitli ışıklar veya hayaller görebilir.
 Bunlardan eminseniz o zaman profesyonel bir yardım almak için yetkilileri arayabilirsiniz.
Kaynak:http://www.astronomidiyari.com/link/egri.html
Bu verdiğimiz adres bu arada bulunduğunuz konumda ki yıldız haritasını çıkarıyor baya keyifli gökyüzünde bilmek istediğiniz ışıkların ne olduğunu bilmek. https://neave.com/planetarium/
Son cümle vurucu olmuş ama bunlardan emin ve mental sağlığınızın yerinde olduğuna inanıyorsanız o zaman Yalnız Değiliz Yalnız Değiliz diye bağırabilir ya da uzman yardımı almak için yetkilileri arayabilirsiniz. Peki bu yetkililer kimler  tabii ki rasathanelerimiz buyurun linkleri


Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.