Header Ads


Hayal Kırıkları

Gece sokaklarında yürüyen herkes bir şekilde geçmişte kalan çocukların hayal kırıklarının üzerine çıplak ayak basanlardır.
O umutsuzluk sokakta çiçek, mendil satan çocuk umutsuzluğudur, itilip kakılmasıdır...

Bir dünyanın bu kadar berbat bir yer olabilmesi için harcımız budur: hayal kırıkları... Küçük çocukların umutsuzluklarla dolu gelecekleridir bizim bugünlerimizin üzerine kurulduğu gerçek.

O umutsuzluk sokakta çiçek, mendil satan çocuk umutsuzluğudur, itilip kakılmasıdır... Sokaklardan toparlanıp gecenin karanlıklarında neler yapıldığı belli olmayan yerlerin rahmine götürülmeleri gibi adi senaryolar.

Küçük bir çocukken Saddam'ın idamını izledim televizyonlarda...
Amerika'nın yaptığı katliamları... Ekonomik krizde insanların ne hallere geldiklerini gördüm. Hayal kırıklıklarıyla dolu bir başka çocuk da bendim. Sokakta çiçek satanlarca yadırganır benim hayal kırıklıklarım, ama daha büyük hayal kırıklıklarını hayal edebilecek kadar büyük olan hayal gücümü kimse yadırgayamaz...

Daha büyük hayal kırıkları daha büyük bir kötü nesile sebep olacak... Olmamasını çok güzel bir biçimde hayal edebiliyorum. İnsanların okullara zorunluluklardan dolayı değil yalnızca bilgi için gittikleri günleri, herkesin kendine yetecek her şeyi edinebildiği üretebildiği, paranın olmadığı, sınırların olmadığı bir dünyayı hayal etmek konusunda ben burada güçlü elemanım...

Ben bir "düş peşindeyim, düş peşime..."

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.