Header Ads


ALIŞMAK SEVMEKTEN DAHA ZOR GELİYOR

Söz    :Selami Şahin
 Şarkılarım ve Ben - Nostalji 01 - Seninle Başım Dertte 02- Gitme Sana Muhtacım 03- Seni Seviyorum Anlıyormusun 04- Alışmak Sevmekten Zor 05- Boş Vere Boş Vere 06- Tapılacak Kadınsın 07- Eskimeyen Dost 08- Sen Mevsimler Gibisin 09- Kadere Şikayetim Var 10- Sensiz Olmuyor
Şarkılarım ve Ben - Nostalji
Albüm Hakkında Bilgi
YAPIM: LİDER MÜZİK ÜRETİM
 PRODÜKTÖR: FİKRET KARADENİZLİ
 MÜZİK YÖNETMENİ: SELAMİ ŞAHİN
 ARANJÖRLER: SEMİH ERDOĞAN
 CEYHUN ÇELİK
 TARIK AĞANSOY
 STÜDYO: SABAH
 TONMAISTERLER: EMRE KRAL-LÜTFÜ
 BAYÜLGEN
 MIKS: STÜDYO CAN
 MIKS TONMAISTER: EMRE KRAL
 EDİTING: RMS
 FOTOĞRAFLAR: STÜDYO EROL ATAR
 SÜPERVIZÖR: AHMET DUYAR
Alıştım sana bir tanem
Alıştım her gün görmeye
Bir nefes gibi muhtacım
Sevilmeye sevmeye
Her sabah uyandığımda
Seni buldum yanımda
Yokluğun bir zehir gibi
Dolaşıyor kanımda
Alışmak sevmekten
Daha zor geliyor
Alışmak bir yara
Bağrımda kanıyor
Sen yoksun kollarım
Boşluğu sarıyor
Alıştım bir tanem alıştım sana
Alıştım sana bir tanem
Yokluğuna dayanamam
İnan sensiz kaderimle
Tek başıma savaşamam
Ben seninle varolmuşum
Benim seninle bir sarhoşum
Sen yanımda olmayınca
Gayesizim bomboşum
Alışmak sevmekten
Daha zor geliyor
Alışmak bir yara
Bağrımda kanıyor
Sen yoksun kollarım
Boşluğu sarıyor
Alıştım bir tanem alıştım sana

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.