Header Ads


Van'dan gelecek Güzel haberleri bekliyorum.

 Şimdi bende haberleri takip edip Van'da yaşayan herkes için,kalbimden iyi dileklerimi eksik etmeden Van'dan gelecek haberleri bekliyorum

Bloğumdaki Hürriyet haberlerine baktığım sırada Van'da deprem olduğunun haberini okudum ve ilk işim arkadaşlarımı aramak oldu,ilk haberlerde bir binanın yıkıldığı vardı  ama anlayamadığım nokta ise 7.6'lık değerlerden bahsediliyordu ve bir binanın yıkılması garip düşünceleri içindeyken
arkadaşım telefonu ağlamaklı bir ses tonuyla açınca korkularım birden ortaya çıkmaya başladı ve soruları peşi sıra sordum,onlar iyiymiş ama Van toz duman içinde bir çok bina yıkılmış ve yıkılmayanlar da ise büyük çatlaklar varmış, ben telefonu tesadüf denk getirmişim benden önce kimseyle konuşamamışlar,merakta olan bir kaç akrabaya ve abiye haber vermemi istedi bende daha fazla meşgul etmemek çin telefonu kapayıp gereken yerlere haberi verdim.

Şimdi bende haberleri takip edip Van'da yaşayan herkes için,kalbimden iyi dileklerimi eksik etmeden Van'dan gelecek haberleri bekliyorum.

Hepimize Büyük geçmiş olsun umarım hasarlar 3-5 binayla kalır.

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.