Header Ads


Hava Yolları Firmalarını Kullanarak Gönderilen Scam Maillere Dikkat


Bugün e-postama gelen Delta Air Lines adlı maili görünce şaşırmadım dersem yalan olur hemen bir bakayım dedim ve bilet aldığımı hemde pittsburg'a yolcusu olduğum öğrendim:) sonrasıda malum hemen google amacaya sordum ve spam hatta scam(dolandırıcılık) olduğu ortaya çıktı. Bu spam ve scam mailin içeriğini sizinle paylaşayım,
sözde delta air lines dan bilet almışım ve Pittsburg'a uçuyormuşum ne güzel olurdu fakat scamcı arkadaşlarım:) beni kandırıp kendileri gitmeye çalışıyorlar sanırım.Bunun benzeri diğer hava yolları ile de karşımıza çıkmaktadır şimdilik yabancı hava yolalrı şirketlerini kullanıyorlar ama dikkatli olmakta fayda var her an pegasus,sunexpress,anadolujet falan filan diye çoğalabilir.
Dear Customer,

ELECTRONIC TICKET / 1 298 1146293573 1
SEAT / 09A/ZONE 2
DATE / TIME 25 JUNE, 2012, 10:41 AM
ARRIVING / Pittsburgh
FORM OF PAYMENT / XXXXXX
TOTAL PRICE / 147.47 USD
REF / OE1133 ST / OK
BAG / 1PC

Your bought ticket is attached.
You can print your ticket.

Thank you
Delta Air Lines.

Bu tarz bir posta alırsanız ve sizin bilginiz dahilinde değilse scam mesajdır haberiniz olsun. Ekli dosyayı da sakın açmayın,dolaysız (direk) bir şekilde silin.

Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.