Header Ads


MOTOROLA DEFY MİNİ AYRINTILI İNCELEME

Motorola defy mini siparişini ablam için vermiştim. Baktım ki biraz karışık bi bakayım ben buna abla dedim, aldım elinden, incele incele bir hal oldum motorola defy mini adında ama özellikleri hiçte mini değil 2 gündür kullanıyorum ve kendisine hayran kaldım, özellikle web tarayıcısı normal bilgisayrı hiç aratmıyor, sesli komut sistemi gayet başarılı çalışıyor ve çok dayanaklı bir cihaz.


Motorola defy mini toza,suya fazladan bir dayanaklılık sağlamışlar, benim gibi çok erleyen birisi için güzel bir koruma olmuş.

Devamı gelecek
Sorularınız varsa cevaplayabilirm

Düşünce Özgürlük Kaldırmak Lazım
Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.