Header Ads


ON PARMAK KLAVYE İLE AKLIMDAN GEÇENLERİ PARMAKLARIMDAN DÖKME DENEMESİ

Aklımdan geçenleri yazmaya başlamak zor ve sıkıntılı bir süreç oldu benim için, düşündüklerini yazıya dökmek, bir yandan düşünüp bir yandan yazmak klavyeye alışmak, hızlı bir şekilde aklından geçenleri parmaklarına aktarmak ilk zamanların acemilik, sil, tekrar yaz, düzelt olmadı bir daha hele ki elleriniz daha tam alışmadıysa klavyeye saniyede yapacağınız bir hareket dakikanızı alır bir hale gelmesi içten bile değil. 


Bol bol çalışmak istiyor aslında hiç sıkılmadan, usanmadan tekrar tekrar aynı hareketleri yapmaktan geçiyor klavyede hızlanmanın yolu. On parmak klavye sisteminin temel parçası bu aslında bol bol tekrar yapmak, yoksa hız bazında yerlerde sürünen bir durum kaçınılmaz hale geliyor.

 Düşündüklerimi klavyeye aktarmak için parmaklarıma hükmetmeyi öğrenmek gerek, her defasında aynı hareketi yaptırarak onlara ezberletmek gerek harflerin yerini teker teker. Yoksa işkence haline gelir klavyede yazmak ve kendi kendine dersin ki ya arkadaş ben iki parmak daha hızlı yazıyordum aslında bu on parmak da nereden çıktı.Aslında teknoloji baya bir ilerledi artık konuşmalarımızı çok rahat yazıya dökebilir hale geldik ama şu an için yüksek ücretleri ile çok da cazip gelmiyor. 

On parmak klavye yazmak veya yazabilenleri görmek bile içimde çocuk sevinci olarak bana geri dönmekte. Klavyenin başına geçmiş bir yanda seninle konuşuyor diğer yandan aklından geçenleri teker teker klavyeye döküyor. Şu an ben yorulmuş bulunuyorum bu kadar yazıyı on parmak anca 15 dakika da yazabildim umarım daha da hızlanırım, aslında umarım tekrarlarımı yapabilirim temennisi daha doğru olacaktır. 

Düşünce özgürlüğü kaldırmak gerek. 
Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle…

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.