Header Ads


En güzel sözler, Utanır dilimden geçemez.

Sensizliğe bu kadar alışmak doğru mudur, düşler aynasından sana seslenmek, hangi zamana ait anılar vardı senden bana kalan, şimdi ise hüzün olmuş zaman, sana doğru akıyor, sense yokluğun adı olmuşsun. Yalnızlık denen insana ait olmayan bir duygu bıraktın, sensizlikte kulağımda kalan sesinle.

En güzel sözler,
Utanır dilimden geçemez.
Hayat alışıktır,
Uykusuz,
Yalnız,
Sensiz gecelere.
Bende alıştım,
Zamanla,birlikte sensizliğe.


Aynadaki adama anlatıyorum düşlerimi
Düşlerim kopup geliyor atlarla
Ve dört nala koşuşturuyoruz
Bir harbe gider gibi.
Ordularımla coşkuyla içimden geçiyorum
Sokaklarımda ıssızlık,
Sokaklarımda yalnızlık
Anlatıyorum,
Anlatıyorum,
Anlatıyorum
Aynadaki adam dinliyor bana bakıyor
Yüzünde yorgun hayatın anlamsızlığı
Sözler ise hala utanır
Senden başka herkes duyar onları
Göstersem görünmez
Anlatsam bilinmez.
İçimde en güzel sözler.
Sana dair şarkılar türküler söylenir.

Yankılanır,dağlarımda, ovalarımda

Şimdi bana ne anlatıyorsun  deme
Her zamanki gibi
Biraz yakın,
Biraz gerçek
İnanamayacağın bir geleceği,
Anlatıyorum
Aynadaki aptala.

U.K
Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.